Inlägg från: Anonym (Iris) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Iris)

Känslor i sig är inte otrohet

"Det handlar definitivt inte om mitt behov av bekräftelse eller uppmärksamhet."

HAHAHAHA.

Bra försök. Du är gift och älskar din man men du kan bara inte låta bliii att regelbundet sex- och flörtchatta med en annan man.

Hur självförnekande kan man bli.

Hoppas din man kommer på dig och vill skiljas. Men hade säkert inte varit ditt fel heller, eller hur?

• Anonym (Iris)
    Nymphomania skrev 2023-11-27 20:13:49 följande:

Kan inte citera och inte heller svara alla men jag tycker att många av er är rent elaka och ni har fan ingen rätt att behandla mig kränkande och nedvärderande. 

Och Liza13 du har förmodligen rätt och allt det du säger stämmer. Men jag har väl tänkt att jag inte kan bli catfishad eller scammad för jag har inga pengar att ge någon. Och jag har varit tydlig med att jag inte är flyttbar och att jag inte tänker lämna min man. Men jag har hela tiden haft en magkänsla, obehaglig känsla av att nåt inte stämmer med George. Han har till o med varnat mig för andra som kontaktat mig o som jag berättat om, och varnat mig för att dom kommer blåsa mig. Jätteskumt. 

Men om han är fake så har väl haft en crush på någon som inte finns då och då är det väl ett icke-problem. Och nej, jag har inte varit otrogen, det tycker inte min man heller (svar till er som varit så jäkla dramatiska kring det). Och min man vet att jag älskar honom och inte varit otrogen, det räcker för mig. 

Liza13, OnPoint och Daisy tack för en saklig, hjälpsamma och vettiga svar <3 

Svårt att ta det seriöst från någon som försvarar att hon behandlar sin partner kränkande och nedvärderande genom att flörta och sexchatta med andra män bakom hans rygg.
Svar på tråden Känslor i sig är inte otrohet