• Anonym (Dumpstrar-dejten)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Din toppendejt avslöjar att han/hon dumpstrar = letar bland sopor och containrar efter främst mat, men även fter andra saker.

Spontan tanke?

Wow modernt att återvinna! Usch, fy! Nja eller något annat?

Nästan allt annat i kontakten känns bra och lovande.
    Någon man vill träffa fler gånger och så kommer detta avslöjande.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-01-11 18:49
    Om jag förstått saken rätt kan nya regler fr 1/1 förändra situationen för dumpstrare och helt enkelt göra det omöjligt att fortsätta.

Vi testar ny frågeställning.

Dejten letar efter saker bland sopor och i containrar. Ok eller inte ok?

• Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-09-29 17:59:05 följande:
    Jag trakasserar dig inte. Jag gör det man förväntas göra i ett diskussionsforum.
    .
    Gör det med någon som faktiskt vill diskutera istället.

Som sagt - diskussionen för min del är över så sluta svara mig, sluta trakassera mig, lämna mig ifred. 
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-09-29 18:09:38 följande:
    Gör det med någon som faktiskt vill diskutera istället.

Som sagt - diskussionen för min del är över så sluta svara mig, sluta trakassera mig, lämna mig ifred. 
    "Sök själv på snåla män i Google search. Eller varför inte härinne på Familjeliv där det finns kvinnor som kan vittna om samma sak."
    Nu har jag sökt på "snåla män" men hittar inte speciellt mycket. Sökte också "snåla män + dumpstra". Hittade inget där heller.
  • Meddelande borttaget
  • Tukt
    Anonym (B.) skrev 2024-09-30 13:18:06 följande:
    Som sagt.
    Är det kanske därför att du inte vill diskutera Du insåg att dina åsikter bara var dina egna och inte så allmängiltiga som du påstod det var?
    .
  • Meddelande borttaget
  • Tow2Mater
    Anonym (B.) skrev 2024-10-01 14:01:57 följande:
    Som sagt - lämna mig ifred då jag sagt mitt och inte längre vill diskutera saken. 
    Jag tolkar det som att du håller med Tukt ovan då.
  • Meddelande borttaget
  • Tow2Mater
    Anonym (B.) skrev 2024-10-01 18:03:37 följande:
    Då tolkar du fel, precis som du gjort sen tråden började.

Och jag kan upprepa detta i det oändliga om det krävs - diskussionen är över för min del så sluta svara, sluta trakassera mig, låmna mig ifred och stör någon annan. 
    Tycker du inte det låter lite motsägelsefullt?
  • Anonym (R)
    Anonym (B.) skrev 2024-09-27 23:01:59 följande:
    Jag kommer att lämna tråden i samma ögonblick som du slutar upp med att trakassera mig vilket du gjort i flera månader nu. Sluta med detta så får du heller inga fler svar.

Så länge du envisas med att fortsätta tjata på mig så kommer jag att försvara mig. Lägg ner dina trakasserier först. Jag ger inte sista ordet till respektlösa typer som fortsätter tjata när jag sagt ifrån fem miljoner gånger redan. Glöm det. 
    Jag är inte den personen. Det här är mitt tredje inlägg i tråden. 
    Anonym (B.) skrev 2024-10-01 18:03:37 följande:
    Då tolkar du fel, precis som du gjort sen tråden började.

Och jag kan upprepa detta i det oändliga om det krävs - diskussionen är över för min del så sluta svara, sluta trakassera mig, låmna mig ifred och stör någon annan. 
    Du har aldrig diskuterat, bara spytt ur dig saker om snåla män.
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?