Inlägg från: Anonym (Tummen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tummen)

Ni som tummar ner inlägg, gör ni det spontant eller tänker ni efter före?

Tumme-ner förstör bara sidan. Tumme upp är en sak. Då håller man med det som står.

Men tumme-ner blir bara löjligt att ha på sidan eftersom det inte tillför något alls. Vill man ge kritik så använd ord! Berätta vad du tycker är fel i det som står i inlägget. Förstår inte varför tumme ner ens ska finnas.

• Anonym (Tummen)
    Anonym (Ok) skrev 2024-01-20 18:57:03 följande:
    Hur kan du veta det? De håller kanske inte med, helt enkelt. 
    Fast en del inlägg som får tumme ner är ju bara konstigt. Tex inlägg #10 i den här tråden. Vad är det att tumma ner? Ett sant påstående?
  • Anonym (Tummen)

Finns ju flera bevis redan i denna tråd att det finns de som trycker tumme ner bara för att. Som tumme ner på #6 eller #10. Varför, liksom??

• Anonym (Tummen)

(Hej hopp)

Bra där! Du förklarade varför du gjorde tummen ner vilket är precis det jag ville komma fram till. Att funktionen blir helt onödig.
    För antingen gör man som du, svarar på inlägget och för diskussionen framåt oavsett om man håller med eller inte. Det hjälper ju att veta vad du tyckte var dumt med mitt inlägg så att jag, om jag vill, kan fortsätta förklara eller försvara det.

Om du bara gjort tummen ner och inte förklarat varför, så hade tummen ner blivit totalt onödigt för jag hade ju inte fattat varför.

Så du hjälpte nu till att bevisa hur jäkla onödigt tummen ner är. 

• Anonym (Tummen)

Tillägger att #10 inte ens var mitt inlägg så hade du bara gjort tumme ner hade jag inte ens fattat att du blandade ihop mig med någon annan. Men nu förklarade du samtidigt!

Tumme ner borde ha en funktion med ett tvingande svar, att man måste säga varför tumme ner gjordes.

Svar på tråden Ni som tummar ner inlägg, gör ni det spontant eller tänker ni efter före?