Inlägg från: Anonym (Hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hm)

Växande leverfläck

Eftersom den sitter i ansiktet kommer vc ta bort den.
    Mitt tips är att gå till hudklinik. Lika bra att ta bort den. Främst för testa och se om det är cancer, men även för att det är lite äckligt med leverfläckar i ansiktet. Speciellt såna stora utåtpetande. De flesta tycker det.

• Anonym (Hm)
    felicityporter skrev 2024-03-04 10:02:49 följande:
    Va? Varför skulle det vara ?äckligt?, och vad menar du med att ?de flesta? tycker det? Har jag aldrig hört innan.
    Menade att VC inte kommer ta bort den då den sitter i ansiktet. Vart nånstans är den, hur stor är den liksom?
    Har du aldrig hört att många tycker det är äckligt med leverfläckar? Menar nu inte små platta. Men såna runda, tjocka, utåtstående leverfläckar, gärna med något svart hårstrå på är faktiskt äckligt.
  • Anonym (Hm)
    EnAnonumius skrev 2024-03-09 08:35:51 följande:
    Bara för att du och bland dina fisförnäma och klökmagade (låtsats) vänner tycker det,  är ingen ursäkt (ej heller förklaring) att försöka prata för folk i allmänhet.

Men snälla, gör bara en snabb googling. Vem gillar stora feta leverfläckar i ansiktet och kroppen? De stora bruna, utåtpetande, feta fläckarna med ett hårstrå i. Tycker du verkligen det är attraktivt? Jag tänker mer att det är du som är ute och cyklar när du försöker påstå att folk INTE bryr sig.
    Det är äckligt. Jag har faktiskt haft två själv på ryggen som en läkare tog bort. Vem vill ens se ut så?
Svar på tråden Växande leverfläck