BIM april 2024
Här samlas vi som hoppas på PLUS i april 2024! Öppen för anonyma användare också, vilket den andra april-tråden tyvärr ej blev.
Här samlas vi som hoppas på PLUS i april 2024! Öppen för anonyma användare också, vilket den andra april-tråden tyvärr ej blev.
Blinkade gubbe på ÄL test idag, så verkar som att ÄL närmar sig, just nu beräknad ÄL 10/4 och BIM 25/4. Blir första månaden med Äl-test, började förra cykeln men då blev allt så utdraget så hann inte få någon glad gubbe (inget utslag på stickor) innan vi åkte på hemvärnsövning. Hade en rejäl dipp psykiskt innan mensen till sist kom (en vecka sent) förra cykeln.
I övrigt friade sambon i påsk så tanken är att vi gifter oss i Maj 😅❤️
Snart BIM och ingen mens ännu, men har oregelbunden mens ibland och regelbunden ibland så tror jag ska vänta 1 vecka efter BIM innan jag testar, om jsg klarar av att vänta så länge och mensen inte kommer.
Just nu har jag illamående olika tider på dygnet, vet inte om det är för jag vart sjuk eller fortfarande kanske har en stomach bug eller liknande.
Lycka till alla som väntar på BIM och även ÄL !!
Idaho1989: Grattis till frieriet ❤ Och lycka till nu med ÄL :)
Naniismamma: Jag har både halsbränna och illamående men är bara på äl+8 så tror inte det har med graviditet att göra. Åt chilinötter innan så det är nog det 😅 Men klart man vill att allt man känner ska vara pga graviditet. :) Men efter fem månaders intensivt försök (sju månader oskyddat, men inte ältester förrän för fem månader sedan) så är hoppet iiiinte stort. Det existerar knappt längre. Är säkert nåt fel på nån av oss :(
Naniismamma: Var det inte så att du och din man skulle vara ifrån varandra ett tag? :/ Hann ni få till det? :)
Naniismamma: Var det inte så att du och din man skulle vara ifrån varandra ett tag? :/ Hann ni få till det? :)
Det var inte meningen att göra två likadana inlägg, telen laggade :)
Äl+8 imorgon och har tester som dom skriver kan visa graviditet från 7 dagar efter befruktning. Vågar man testa imorgon då? Har inte plussat förrän tidigast äl+10 förr, men det var ju evigheter sedan. Fanns nog inte ens tidiga tester då om jag minns rätt. Var 19 med första barnet. Fyller 36 i år. Är ju verkligen inte säker på att jag ens är gravid... Fjärde försöket med en annan man nu och vi är båda lite "äldre" nu ju och han har inga barn... Vet ingenting om hur han eller för den delen jag nuförtiden "fungerar". Tiden får utvisa.
Vaknade nu och tänkte att det kan ju inte skada att ta ett test. ÄL+8. Tidigt test, negativt :( Testar på söndag på ÄL+10, då jag plussat förr. Gör jag inte det, med tidiga tester dessutom, så antar jag att vi får gå över till vårt femte försök nu i april :/ Lite snabbt räknat blir BIM runt mitten av maj då. Börjar redan ge upp detta försöket också känner jag...
Ja här var det då ingen tvekan om saken?!