Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Pappa skjuten framför sin 12årige son

Anonym (Malin) skrev 2024-04-11 19:12:16 följande:

Det kommer behövas ta i med hårdhandskarna på ett sätt som inga svenska politiker kommer våga för att vända det här tror jag. Det har gått såpass långt. Minns för några år sedan hur de som sa att de var oroliga över utvecklingen blev hånade. "Sverige har aldrig varit tryggare" och sån smörja fick man höra. 

Ta in militären som åkesson säger, sen så är det över.
  • Anonym (C)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-04-11 19:19:30 följande:

Jag säger inte att detta inte är en fruktansvärt hemsk händelse som ägt rum för både pappan, familjen och främst sonen som fick vara med om det..
    Självklart är det fruktansvärt.

Men....

Herregud.. Ibland är det bättre o vara tyst...
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C)
    Anonym (Göteborgs mamma) skrev 2024-04-11 20:00:11 följande:
    Absolut men hade jag adopterad Ahmed 8 år så skulle han inte fått en cykel och en mobil av de gängkriminella som utnyttjar små barn att hålla koll i området.

En gång för många år sedan tog min son med en en kompis från fotbollslaget hem.
    Oj sa han har ni egen gräsmatta, Bor ni bara 4 st här.
    Ungarna kom verkligen från skilda världar, han hade en mor som skötte jobb, ekonomi och kontakten med skolan, de var 4 syskon.
    Jag tror faktiskt att mammans taktiska val att sätta sina barn i en bättre skola och att barnen fann sig tillrätta i fotbollens gemenskap räddade dem från att bli busar.
    Stackars lilla Ahmed som fick bo i lägenhetshus.. Vet du hur många som har gjort det utan att skjuta folk i huvudet fram till nu? 
  • Anonym (C)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-04-11 21:06:48 följande:
    Om du tycker det så var tyst då..Herregud..Dum kommentar när du själv borde ha varit knäpptyst🤫 
    Tyst.. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-04-11 22:58:01 följande:
    Jag visste väl att du inte skulle ta hans plats..
    Ja gud ja, du visste säkert att what skulle komma in i tråden innan han ens var här för du är ju jätte superdupersmart på riktigt.. 
Svar på tråden Pappa skjuten framför sin 12årige son