• Anonym (S)

Pappa skjuten framför sin 12årige son

Så i Skärholmen igår var en pappa på väg till simhallen med sin 12årige son men han kom aldrig dit för han blev skjuten av ett ungdomsgäng på vägen. Sonen blev vittne och pappan dog.

Hur fan kan det ha blivit såhär? Hur kommer sonens liv bli nu? Vad kommer inte han växa upp och känna för skräck och hat mot andra människor. Hur kunde vi, hela samhället, tappa bollen såhär och vad ska vi göra för att åtgärda det samhälle vi fått idag?

• Svar på tråden Pappa skjuten framför sin 12årige son
  • Tobben

Du menar att bara för att mina kommentarer inte blir borttagna så är jag mer troll än du?
    Jag tror inte att du förstår.

Anonym (What?) skrev 2024-04-12 17:15:37 följande:

Tobben ... ytterligare ett "snille-troll" i tråden

• Tobben
    Anonym (Nog med trams) skrev 2024-04-12 17:23:57 följande:
    Tror han är ett ryss-troll..

Vad baserar du det på?
  • Anonym (Kalke)

Folk kan sluta med att göda de kriminella. Sluta köp knark, sluta gå till prostituerade, sluta handla billigt stöldgods, sluta med svarttaxi mm. 

• Anonym (Hum)

Ja man kan ju undra ibland vem som köper all knark å håller liv i allt !?

• Anonym (???)
    Anonym (What?) skrev 2024-04-11 22:30:45 följande:
    Är det verkligen ingen mer än jag som  reagerar på vad troller Lisa skriver?
     Jävla ynkryggar i så fall . Om idioter ska få styra så är ju skjutningarna inte slut heller. Sådana människor är bara waste of space.
    Jag reagerade men mitt inlägg blev bort plockat då jag skrev att hon måste vara mentalt störd  
  • TvillingmammaVästgöte
    Anonym (Hum) skrev 2024-04-12 17:39:45 följande:

Ja man kan ju undra ibland vem som köper all knark å håller liv i allt !?

Idag tjänar gängen mer pengar på bedrägerier än knark. 
  • TvillingmammaVästgöte
    Xenia skrev 2024-04-12 14:24:55 följande:
    Det där stämmer ju inte.

Det är oftast inte flyktingarna själva som ägnar sig åt denna kriminalitet utan deras söner. Och var kommer Isiskrgare in? Sverige har inte släppt in några Isiskrigare som flyktingar. Det är flyktingarnas barn som radikaliserats framför datorn.

Det här gänget var inga Isiskrigare utan vanliga kriminella som säljer droger.
    Vi har ju släppt in en massa Isiskrigare. Det skulle vi inte gjort. Nu jobbar många dem på förskolor och fritidshem och fritidsgårdar. Jättebra? 
  • Tow2Mater
    Anonym (M) skrev 2024-04-12 06:49:00 följande:
    Han konfronterade ett gäng med ungdomar som sålde droger i området. Blev då hotad med pistol mot huvudet och försökte ta den varpå förövaren tryckte av.
    Jag ser framför mig hur svenska rättssystemet kommer ge förövaren rätt till självförsvar - han kände sig hotad av att pappan försökte ta hans pistol.
  • Anonym (Malin)
    Tobben skrev 2024-04-12 16:54:50 följande:
    Väljer man att bosätta sig bland gängkriminella får man skylla sig själv helt enkelt.
    Så svårt är det inte att flytta.
    Är du på riktigt?? Vet du hur långa bostadsköerna är till hyresrätter och hur dyra bostadsrätter är? Dessutom finns snart inga lugna ställen kvar i Sverige pga den här sjuka invandringen och slappa kriminalpolitiken
  • Anonym (Hum)
    Anonym (Malin) skrev 2024-04-12 18:46:11 följande:
    Är du på riktigt?? Vet du hur långa bostadsköerna är till hyresrätter och hur dyra bostadsrätter är? Dessutom finns snart inga lugna ställen kvar i Sverige pga den här sjuka invandringen och slappa kriminalpolitiken
    Ja ja tänker ofta på de först ta in mycke å stya de på några ställen å sen går de åt helvete då tänker de att kriminalpolitiken e åt helvete de måste vi lägga mer på , de e ju bara lek med skattepengar, de har import ett helt problem helt enkelt, 
Svar på tråden Pappa skjuten framför sin 12årige son