• Anonym (A.Y)

Ska ni fira en torr midsommar?

Alltså ska ni fira nyktert? Jag funderar på om jag ska fira nyktert i år, då jag ska fira med mina kompisars barn i år?  Hur tänker ni kring det? Det känns ändå viktigt för mig att vara en trygg vuxen.. Jag minns själv alla gånger ens föräldrar blivit för fulla och hur obekväm man har blivit då. Hur tänker ni?
  • Svar på tråden Ska ni fira en torr midsommar?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-31 14:43:19 följande:
    Okej, om du skulle ändra dig: 0726414609 eller [email protected]

Sluta. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Mimmi)

Detta är inte vår vanliga Kaffedraken,  det vågar jag garantera. 

• Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-05-31 14:51:31 följande:

Detta är inte vår vanliga Kaffedraken,  det vågar jag garantera. 

Nä, han skulle nog aldrig våga stöta på en tjej på det viset. Det är nog någon eller några som trollar lite i forumet.
  • Anonym (e)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-05-31 15:15:34 följande:
    Nä, han skulle nog aldrig våga stöta på en tjej på det viset. Det är nog någon eller några som trollar lite i forumet.
    För det är inte precis vad *beeep* är. Ett enkelt nick att använda för alla patetiska jävlar som har tråkigt. Suck.
  • Anonym (Draken)

Blir nån öl, annars så hoppas jag på nåt annat vått Flört

• Anonym (Draken)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-05-31 15:15:34 följande:
    Sant, inte min stil.
  • Anonym (Love)
    Anonym (A.Y) skrev 2024-05-31 10:38:15 följande:
    Ska ni fira en torr midsommar? Alltså ska ni fira nyktert? Jag funderar på om jag ska fira nyktert i år, då jag ska fira med mina kompisars barn i år?  Hur tänker ni kring det? Det känns ändå viktigt för mig att vara en trygg vuxen.. Jag minns själv alla gånger ens föräldrar blivit för fulla och hur obekväm man har blivit då. Hur tänker ni?

Själv har jag inga sådana minnen öht, mina föräldrar drack alkohol, men jag har aldrig sett dem onyktra, eller varit obekväm av deras alkoholvanor.

Vi kommer som vanligt dricka måttligt med alkohol på midsommar.

• Anonym (Draken)
    Anonym (Love) skrev 2024-05-31 15:27:27 följande:

Själv har jag inga sådana minnen öht, mina föräldrar drack alkohol, men jag har aldrig sett dem onyktra, eller varit obekväm av deras alkoholvanor.

Vi kommer som vanligt dricka måttligt med alkohol på midsommar.

Samma här, det var aldrig några sjöslag på Midsommar när jag var barn. Jag önskar att alla barn fick känna sig trygga på Midsommar Gråter
  • Anonym (Missbrukare (så alkoholfritt))

För mig blir det alkoholfritt pga. att även om jag kanske inte var alkoholist, "bara" söp alldeles för mycket i en period så var jag amfetaminist/blandmissbruk och det triggar obehag. 

Men gubben får gärna ta sig en sup och ett par öl.

• Anonym (Terry)

Har aldrig upplevt några midsomrar som barn där vuxna var berusade. Det dracks en öl och en nubbe, typ. Tänker fira nyktert i år, precis som alla andra år. 

• Anonym (Missbrukare (så alkoholfritt))
    Anonym (Terry) skrev 2024-05-31 17:00:08 följande:

Har aldrig upplevt några midsomrar som barn där vuxna var berusade. Det dracks en öl och en nubbe, typ. Tänker fira nyktert i år, precis som alla andra år. 

Mina föräldrar var alltid fulla på midsommar och nyår men jag upplevde pappa som rolig och mamma som obehaglig men att pappa hade koll på mamma så jag kände mig inte otrygg. 
  • Anonym (Man41)

Dricker sällan alkohol så även denna Midsommar blir nykter.

Svar på tråden Ska ni fira en torr midsommar?