Inlägg från: Anonym (T) |Visa alla inlägg
  • Anonym (T)

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-06-05 00:34:26 följande:
    Jag tror inte på att det är bra att slänga ut mig. Tror inte hon mår bättre över det heller egentligen.
    Jag tror att det gör henne bättre än att ha en svikare hos sig där. Speciellt eftersom att du verkar skylla ifrån dig hellre än att fatta..

Det var alltså en djup "vänskap" som ni hade. Och du valde bort den medans du tänkte på att få kuken in i fittan.

Och eftersom att du inte verkar förstå vad DU har gjort. Eller att sveket kom ifrån er båda och det inte bara är dig som hon är sur på. Är det nog lättare att du får syssla med ditt eget liv ett tag. 
  • Anonym (T)
    Mia04 skrev 2024-06-05 01:38:25 följande:
    Jag skyller inte ifrån mig. Jag har betett mig vidrigt åt och skulle jag kunna vrida tillbaka tiden så hade jag gjort det och inte knullat.

Men det var inte direkt planerat utan vi drack för mycket och som många andra så blir man kåtare och tänker inte med den där uppe 
    Det var inte direkt planerat. Du gick bara dit med en vinare och snygga underkläder, medans hon inte ens är hemma? 

Du kunde ha valt vem som helst, men det slutade med att snoppen åkte in i fittan när du hamnade hos han..

Du liksom bara snubbla in i han? 
  • Anonym (T)

Vem tror du egentligen att du lurar?

• Anonym (T)
    Mia04 skrev 2024-06-13 06:43:35 följande:
    Det hade iallafall vart bra om hon bara sa det en gång. Nu när hon säger det såpass ofta så har jag börjat könna
    mig som ett svin och det är en jobbig känsla när någon också tycker att man är ett svin som står mig nära.

Dom jag har sagt det till här inne inser inte att dom är svin därför får jag säga det flera gånger. Jag är bara ärlig.

Jag vet exakt vad det betyder.
    Det är inte svinet själv som ska bedömma vem som är ett svin. 
  • Anonym (T)
    Mia04 skrev 2024-06-13 21:55:18 följande:
    Jag har ju sagt att det var ett misstag som jag ångrar. Ung, full och dum tänkte tyvärr inte
    med huvudet. Men tack för ditt stöd
    som jag inte fick.
    Stöd ska din syrra ha, för det är hon som blivit utsatt. 
  • Anonym (T)
    Mia04 skrev 2024-06-13 22:04:18 följande:
    Det får hon ju 
    Vad bra.. Och hon förtjänar lite mer ;) 
  • Anonym (T)
    Mia04 skrev 2024-06-13 22:09:14 följande:
    Kanjon borde ha en spark i röva
    Nej, är det någon som bör ha stryk så är det du.
  • Anonym (T)
    Mia04 skrev 2024-06-13 22:26:28 följande:
    Ursäkta?
    Tror du att det var det du hörde, så hörde du nog rätt. 
  • Anonym (T)
    Mia04 skrev 2024-06-13 22:41:02 följande:
    Oj,, en fegis. men nej jag behöver verkligen inte stryk
    En fegis? Jodå det behöver du... Jag kan ge dig det, det blir kul..
  • Anonym (T)
    Mia04 skrev 2024-07-24 22:45:47 följande:
    lilla gumman, det var ett misstag
    Han snubbla och du ramla? 
  • Anonym (T)
    Mia04 skrev 2024-07-24 22:52:15 följande:

Jag är inte stolt att det var jag som knullade men är stolt att få bort ett svin ur  hennes liv. 

Och nu har hon raderat två svin ur sitt liv. Du är inte någon Batman eller Sherlock Holmes i alla andras liv just nu. 
  • Anonym (T)
    Mia04 skrev 2024-07-24 23:11:44 följande:
    Du vet inte hur jag är som syster för övrigt.
    Visade du ju nyss. Du bryr dig ej ett skit om henne, du tänker mer på ditt..
  • Anonym (T)
    Mia04 skrev 2024-07-24 23:16:23 följande:

Men vissa ord vet hon att jag inte klarar av att höra för då stänger jag av. 

Ja gud ja, det är dina känslor vi måste tänka på i det här... Du har ju bara legat lite.. 
  • Anonym (T)
    Mia04 skrev 2024-07-24 23:23:39 följande:
    Eh, enligt syrran så är vi båda äckliga svin. 
    Geee.. I wonder why? 
  • Anonym (T)
    Mia04 skrev 2024-07-25 21:27:05 följande:
    Nej, som sagt hon får skärpa sig
    Nej, som sagt du får skärpa till dig innan hon behöver.
  • Anonym (T)
    Mia04 skrev 2024-07-26 09:07:06 följande:

som sagt jag gjorde fel och var en skit den kvällen men nu har det gått en tid och hon får glömma och förlåta.

Jag är ingen iskall person det var som sagt inte meningen 

Du har ju inte lärt dig.. Du sitter bara och påstår att det är hon som är den dumma här. Varför skulle hon förlåta när hon vet att du är jävligt trög?
Svar på tråden Har legat med min systers kille