Inlägg från: Anonym (Lisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lisa)

Har legat med min systers kille

Som man bäddar får man ligga. Du ska bara ha all straff du kan få. Du klagar att hon sparkar dig i rumpan. Snälla, du ska bara ha det. Hoppas det värkte nör du satte dig.

Du säger att han är ett svin och ett äckel? Absolut är han både ett svin och ett äckel. Men vet du vad? Du är ännu större svin och äckel då då knullade sin systers man. Skäms på dig, hoppas verkligen att du känner dig som ett äckel.

• Anonym (Lisa)
    19mark82 skrev 2024-08-27 23:17:38 följande:
    Hon skrev i ett tidigare inlägg att hon fick den i rumpan den natten och hon gillade så mycket att hon hade fontänorgasm så att få den i rumpan är för henne inget bekymmer Solig

Skämtar du? Hon berättar i detalj? Förlåt, men vilket svin hon är.

Som sagt hoppas verkligen att det sved när hennes syster satte foten i röven på henne.  Som andra skrev så skulle hon nog fö mer förnedrande smällar i rumpan oavsett vad lagen säger. 

Undra varför hon inte skriver? Har hon insett att hon är ett äckel nu?🙄

• Anonym (Lisa)
    Anonym (fan noll kvalite här) skrev 2024-08-27 23:36:15 följande:
    Undrar varför du drar upp tråden? Så onödigt.
    Ursäkta? Som andra här har väl jag också rätt till en åsikt?
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (fan noll kvalite här) skrev 2024-08-27 23:48:28 följande:
    Haha ok så du ser inga som helst problem med att dra upp en tråd som FL var glad över att slippa då innehavaren... ja. Inte svårt.
    Problem med vad? det verkar som du bara vill läxa upp mig? Men om det var så fel att jag skrev min åsikt, varför kommenterar du då?
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (fan noll kvalite här) skrev 2024-08-28 00:00:12 följande:
    Nej, jag är bara väldigt less på folk som med flit drar upp dessa nolltrådar. En tråd med flera tusen eller hundra inlägg av en solklar "person" behöver inte en person som uttrycker sina åsikter till om själva knullandet. Buhu.
    Men om du är så less, varför kommenterar du själv då? Du behöver inte gå in och läsa. Känns som du bara vill bråka, typ..
  • Anonym (Lisa)

Jag tror att ta har blivit satt på plats och att hon har insett att det största äcklet är hon själv. Hon borde tatuerar in äckel i pannan

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Emy) skrev 2024-08-30 16:30:21 följande:

Är väl inget?
    Jag har legat med min killes syster, och då är jag kvinna.
    Jag vann?

Äckel
Svar på tråden Har legat med min systers kille