• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-31 23:36:14 följande:
    Du startar en tråd om att du har legat med din systers kille.
    Varför ska andra vara tysta då?

Det kan jag såklart inte veta. Men har hon gjort det så är det ju för att du förtjänar det.
    Men det kan likaväl vara så att hon behöver prata med någon.

Vill man så kan man. Men du vill inte.
    Det är vad du förtjänar.

Nu är det du som använder ord som snuskigt luder. Inte jag.
    Men om du gör så dumma saker när du festar så borde du kanske sluta festa tills du klarar av att hantera det.
    För det gör du uppenbarligen inte nu.

Jag tänker inte skriva pm till dig. Och även om jag skulle vilja det så kan jag inte det eftersom du är anonym.
    Och även om du skulle ge mig nåt nr så skulle jag ändå inte ringa det.
    Varför skulle jag?
    Det enklaste är väl,i så fall,att anmäla tråden och låta moderatorerna avgöra det.

Andra behöver inte skriva att jag är ett svin då min syster tydligen tycker att jag är det.

Nej, juste du har ingen aning om vad hon pratar om. 

Jag vill visst. Sluta vara taskig.

Det var jag som skrev det jag men mellan raderna är det ju menar. 
    so  sagt ung och vill ut och festa också.

Ok, du vågar inte? Men sluta anklaga  för att jag ljuger då. Eftersom du då inte vill ringa och få höra sanningen om jag har knullat syrras kille (ex) skånska du inte göra antydningar att jag inte har det.

Eh, moderatorerna vet ju knappast o  jag har knullat med syrrans kille. dom känner inte mig irl så det är ju lite korkat

Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-31 23:36:57 följande:
    Och varför skulle man lita på dig?
    Eftersom du anklagar mig för att ljuga så har jag erbjudit mig att ta kontakt irl så du får höra själv
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-31 23:39:46 följande:
    Du skriver ju själv att du har legat med din systers kille.
    Då har vi väl rätt att uttala oss om det.
    Du kan knappast förvänta dig sympatier av någon efter ett sådant svek.

Nej,det har du inte. Då hade du tagit ditt ansvar och inte anklagat din syster för att vara långsint och krävt att hon ska reda upp er relation efter det du har gjort.
    När hela ansvaret är ditt!

ja, men ni behöver ju inte skriva flera ggr att jag tex är ett svin. Det räcker att syrran säger det. 

Jo, det har jag. Men man vill ju att relationen ska bli bra

Tixter
  • Anonym (-)
    EnAnonumius skrev 2024-07-31 05:00:43 följande:
    Och varför är det så svårt för dig att fatta att man kan "diskutera konceptet"?

Svårt för dig att fatta att det saknas diskussionsunderlag i stort sett?

Ingen normal människa finner det okej att ligga med sitt syskons partner. Finns inget att diskutera om där. 
  • EnAnonumius
    Anonym (-) skrev 2024-08-01 01:18:59 följande:

Ingen normal människa finner det okej att ligga med sitt syskons partner. Finns inget att diskutera om där. 
    Så bara det är för DIG inget finns att diskutera här vaför postar du i tråden alls? 

Varför inte av "favorits tråden" i stället och låta oss andra som inte delar din åsikt om diskussionsunderlag fortsätta att diskutera.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-08-01 00:04:21 följande:

Jo, det har jag. Men man vill ju att relationen ska bli bra

Nej..
    Det är DITT ansvar att se till att relationen blir bra igen mellan dig och din syrra.

• Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-08-01 01:39:05 följande:
    Nej..
    Det är DITT ansvar att se till att relationen blir bra igen mellan dig och din syrra.
    Hur ska bara jag kunna göra så den blir bra igen?
    Tixter
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-08-01 01:42:54 följande:
    Hur ska bara jag kunna göra så den blir bra igen?
    Du öppnar käften och frågar henne, och acceptera HENNES villkor på hur du skall kunna gottgöra det du gjorde fel. 

• Anonym (Mikaela1989)

Hallåj Mia. Hur går det för dig å syrran och relationen? läste igenom tråden lite och blev försräckt över hur mycket skit å dumma påhopp och kommenterarer du fått höra. jag vill bara säga du är stark och tålmodig Ida som pallat ändå å höra såpass mycket . Storyn i sig Dä blev lite mat och alkohol och en helt vanlig tjej som du blir fyllekåt och ni ligger.  ja ha gjort lika för  nått år sen då ja hamna i säng med min väninnas kille och vi hade först oralsex mycket och blev kåta sen å det blev fullbordat härligt sex senare. men ja hade sån tur att min väninna Pillan fråga mig rakt ut dan efter blev det nått ligg med min karl igår då ja sa ja tyvärr men hon skratta och sa det är väl bara gött det och log.  Då ska ja busa med han extra nästa gång sa hon vi ligger hon och killen alltså och rida han retsamt och länge och fråga hur va Mikaela då i sängen.? hon tog upp det medans dom låg och hon liksom gav han en komisk knuff av det hela sen bara öste de på och gjorde klart och vi har jättegod relation idag vi 3 så inget negativt.. Hoppas Ida du kan få bli må bättre där snart och hoppas min syn på det hjälper plus att du fick höra min story åxå.. ja menar du va lite full du blev våt å kåt och sugen på killen och han visa intresse. Det är ju givet att det sker då. kramkram

• Anonym (Lotta)

Molly50. 

Ja du har helt rätt. Trådar öppnas i parti och minut om Sex med väninnans kille, sex med systerns kille eller tänd på och sex med kollega. De påminner om varandra I sättet att skriva och upplägg. Nåt lurt frågar jag mig? Nåns hang up? Trolleri trollera?

Svar på tråden Har legat med min systers kille