• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    Anonym (Lotta) skrev 2024-08-01 09:35:07 följande:

Molly50. 

Ja du har helt rätt. Trådar öppnas i parti och minut om Sex med väninnans kille, sex med systerns kille eller tänd på och sex med kollega. De påminner om varandra I sättet att skriva och upplägg. Nåt lurt frågar jag mig? Nåns hang up? Trolleri trollera?

Att du har så fel
    Tixter
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-31 23:56:36 följande:

Andra behöver inte skriva att jag är ett svin då min syster tydligen tycker att jag är det.

Nej, juste du har ingen aning om vad hon pratar om. 

Jag vill visst. Sluta vara taskig.

Det var jag som skrev det jag men mellan raderna är det ju menar. 
    so  sagt ung och vill ut och festa också.

Ok, du vågar inte? Men sluta anklaga  för att jag ljuger då. Eftersom du då inte vill ringa och få höra sanningen om jag har knullat syrras kille (ex) skånska du inte göra antydningar att jag inte har det.

Eh, moderatorerna vet ju knappast o  jag har knullat med syrrans kille. dom känner inte mig irl så det är ju lite korkat

Fast det är ju det man är när man knullar syrans kille,'
    Och du behöver uppenbarligen få höra det.

Hade du velat så hade du inte gjort det du gjorde.

Ja,men klarar du inte av att hålla ihop benen så ska du kanske sluta festa tills du klarar av det.

Jag är inte feg. Jag tycker bara att det är enklare att bevisa genom att anmäla och låta moderatorerna avgöra.
    De kan nämligen se din ip-adress och se om du har skapat fler,liknande trådar tidigare.
    Dessutom har jag sett dig skriva i andra trådar att du har flera kk och älskar att vara otrogen.
    Så vill du trolla så försök åtminstone låta trovärdig.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-31 23:57:50 följande:
    Eftersom du anklagar mig för att ljuga så har jag erbjudit mig att ta kontakt irl så du får höra själv
    Det behövs inte. och jag har redan förklarat varför.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-08-01 00:04:21 följande:

ja, men ni behöver ju inte skriva flera ggr att jag tex är ett svin. Det räcker att syrran säger det. 

Jo, det har jag. Men man vill ju att relationen ska bli bra

Du verkar ju,uppenbarligen,behöva höra det.

Om du vill att det ska bli bra så är det sista du ska göra är att lägga över ansvaret på sin syster för att reparera er relation och anklaga henne för att vara långsint.
    Det är bara empatilöst.
  • molly50
    Anonym (Lotta) skrev 2024-08-01 09:35:07 följande:

Molly50. 

Ja du har helt rätt. Trådar öppnas i parti och minut om Sex med väninnans kille, sex med systerns kille eller tänd på och sex med kollega. De påminner om varandra I sättet att skriva och upplägg. Nåt lurt frågar jag mig? Nåns hang up? Trolleri trollera?

Ja,exakt! Och en av dessa TS (om det inte är samma) skrev även pm till mig och skrev på liknande sätt även där.
    Så dt känns lite lurt.
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-08-01 19:05:18 följande:
    Du verkar ju,uppenbarligen,behöva höra det.

Om du vill att det ska bli bra så är det sista du ska göra är att lägga över ansvaret på sin syster för att reparera er relation och anklaga henne för att vara långsint.
    Det är bara empatilöst.
    Tycker du det  är snällt? Så hennes ex behöver inte höra det då?

jag måste ju få säga vad jag tycker? Man ska ju vara ärlig? 
    Tixter
  • EnAnonumius
    Anonym (Stefan) skrev 2024-08-01 20:35:48 följande:

Hur skriver man PM?

För att kunna PM:a folk så måste man ha ett registrerat konto.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-08-01 19:30:14 följande:
    Tycker du det  är snällt? Så hennes ex behöver inte höra det då?

jag måste ju få säga vad jag tycker? Man ska ju vara ärlig? 
    Han är ju ett EX av en anledning.
    Din syrra har ju gjort det ultimata mot honom,  att göra slut med honom och aldrig ha kontakt med honom. 
    Tyvärr kan ju inte din syrra göra samma sak med dig.

Ja du säger att man skal vara ärlig..
    Kom ihåg att andra också har rätt att vara ärliga.. Så ärligt så är man ett stort jävla svin om man knullar sin syrras kille.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-31 10:18:54 följande:

Hon behöver nog en spark i baken för att vakna upp och se hur hon behandlar mig. 

Lite svårt att visa empati till någon som kallar mig för saker som jag definitivt inte är

Hon behandlar dig som det svinet du är.

Bra kräv inte att din syrra slutar att behandla dig som det svinet du är, för tydligen skall empati bara riktas till dig, även om det är egentligen du som har svikit din syrra på ett av de grymmaste sätten man kan göra det på.
Svar på tråden Har legat med min systers kille