• Anonym (Hoppla!)

Vad attraheras du, kvinna, först av?

Första intrycket är viktigt och vad är det du lägger märke till först, som du vet att du tänder till på om det är den rätta vad det nu kan vara.

När du sitter på bussen och det glider in en kille som har det där rätta leendet. Skriv gärna och berätta. Det ska bli kul att få se resultatet!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad attraheras du, kvinna, först av?
  • Mandel

Hur sjutton ska jag kunna veta vad en leende man på bussen har för fordon 🤔

Attraktion handlar om kemi, intresse däremot väcks av personen i sig.
    En kombination av utsida och insida.
    Och nu syftar jag inte på skönhet/vacker utan där är det glittret i ögonen, välvårdad klädstil, välvårda hår/skägg osv.

Tyvärr faller de flesta män bort innan man ens kommit så långt som att vilja föreslå en dejt pga att de är korkade.
    Antigen för att de faktiskt är korkade eller så spelar de bort sig själva med korkade kommentarer - sextramsandet.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Fingrar)

Fina välvårdade händer och inte minst en låg 2D 4D kvot är något jag går igång på. 

En låg kvot är ingen garanti men en låg kvot är både enligt mina egna empiriska studier och även mer vetenskapliga studier en vägledning till vad man kan förvänta sig när kläderna åker av. 

• Anonym (Man)
    Mandel skrev 2024-06-30 09:50:01 följande:

Tyvärr faller de flesta män bort innan man ens kommit så långt som att vilja föreslå en dejt pga att de är korkade.
    .

Det är ändå bra att du inte generaliserar män i allmänhet. Om samma kommentar skrivits om kvinnor hade minst ett dussin förvirrade damer skrikigt högt och gått och färgat håret ännu blåare.
  • Anonym (Heta nätter)
    Anonym (Fingrar) skrev 2024-06-30 09:55:09 följande:

Fina välvårdade händer och inte minst en låg 2D 4D kvot är något jag går igång på. 

En låg kvot är ingen garanti men en låg kvot är både enligt mina egna empiriska studier och även mer vetenskapliga studier en vägledning till vad man kan förvänta sig när kläderna åker av. 

Vad är det för kvot? För några år sedan läste jag något om ett samband mellan utrustning och förhållandet mellan pekfinger och ringfinger och det skulle ha något med mängden hormoner som foster. Är det detta denna kvot handlar om?
  • Anonym (Fingrar)
    Anonym (Heta nätter) skrev 2024-06-30 10:16:36 följande:
    Vad är det för kvot? För några år sedan läste jag något om ett samband mellan utrustning och förhållandet mellan pekfinger och ringfinger och det skulle ha något med mängden hormoner som foster. Är det detta denna kvot handlar om?
    Det stämmer bra, det är kvoten mellan pekfinger och långfinger, estetiskt snyggare med liten kvot på män.
  • Anonym (2016)
    Anonym (Fingrar) skrev 2024-06-30 09:55:09 följande:

Intressant! Berätta gärna mer. Vad indikerar det när kläderna åker av? 
  • Anonym (Heta nätter)
    Anonym (2016) skrev 2024-06-30 12:26:41 följande:
    Intressant! Berätta gärna mer. Vad indikerar det när kläderna åker av? 
    Det indikerar en högre sannolikhet för att man inte behöver bli besviken på utrustningen. 
  • Anonym (2016)
    Anonym (Heta nätter) skrev 2024-06-30 12:47:18 följande:
    Det indikerar en högre sannolikhet för att man inte behöver bli besviken på utrustningen. 
    Där ser man! Stämmer detta enl din erfarenhet?
  • Anonym (Heta nätter)
    Anonym (2016) skrev 2024-06-30 12:52:37 följande:
    Där ser man! Stämmer detta enl din erfarenhet?
    Inte till hundra % men är enligt min erfarenhet förvånansvärt tillförlitligt. En kille med ett index på 0,85 är med stor sannolikhet bättre utrustad än en kille med 0,95
  • Anonym (Man)
    Anonym (Heta nätter) skrev 2024-06-30 13:05:02 följande:
    Inte till hundra % men är enligt min erfarenhet förvånansvärt tillförlitligt. En kille med ett index på 0,85 är med stor sannolikhet bättre utrustad än en kille med 0,95
    Så för att hålla oss till trådens ämne så är det ni försöker lista ut storleken på mannens fallos?

Det ni vill säga i klarspråk är att ni gillar stora pjäser i kalsongerna?
Svar på tråden Vad attraheras du, kvinna, först av?