Har islam tillfört något poitivt?
Islam betyder fred och tolerans, men vissa vill inte förstå det.
Islam betyder fred och tolerans, men vissa vill inte förstå det.
Det är viktigt att notera att islam, som alla stora religioner, är mångfacetterad och dess påverkan kan ses i många olika aspekter av det svenska samhället.
Koranbränningar, terrorhot mot Sverige, kriget i Mellanöstern, hederskultur och många andra problem.
Den gemensamma nämnaren heter islam.
Islam har inte tillfört något positivt till några länder, inklusive de islamiska länderna själva.
Mina "vänstervänner" älskar islam trots att de flesta av dem är ateister.
Märkligt, eller hur?
De ogillar religioner och kyrkan, men har inga invändningar mot islam.
Ja det är helt sjukt!
I bland undrar jag om det är kaos och elände som vänsterrörelsen vill ha?
Enligt min mening är det okej att ta parti, vi har trots allt åsiktsfriheten kvar. Men det blir problematiskt när vänstern ska utöva sin åsikt i praktiken och går emot lagar och regler för att legitimera sin åsikt.
Det vänsterrörelsen pysslar med är sjukt. På ett sätt tycker jag att det är bra att detta får komma upp till ytan. Vi får nu se vänsterns rätta ansikte!
Den som inte har varit insatt i politiken förr, lär bli det nu. Och den som trodde att vänstern var ett solidariskt parti har nu fått se vad vänsterrörelsen egentligen står för.
Vi får heller inte glömma miljöpartiet! Miljöpartiet och Vänsterpartiet är av samma kaliber!
Jag är nöjd, nöjd, nöjd att vänstern bekänner färg 👌.
Detta kommer att mynna ut i någonting bra ska du få se.
Vänsterrörelsen tar kål på dig själva😏
Trevligt folk som vill vara med i direktsändning.
www.thesun.co.uk/
Bara att fortsätta blunda så ordnar det sig nog på bästa sätt.
www.dn.se/sverige/bon-for-dodad-hamasledare-i-goteborgs-moske/
https://www.expressen.se/tv/noje/chockerande-detaljer-om-terrorplanen-i-wien/
Just nu kan man ju fråga sig om islam tillfört något positivt till Österrike ?
Ingen kan undgå ifrån att det har gått smärtfritt. Långt inifrån alla missköter sig men det är tillräckligt många som destabiliserar samhället idag.
Det är alltid en risk att blanda kulturer då det skiljer sig mellan synsättet på samhället. Nu har vi upptäckt risken och kan inte göra så mycket än att gilla läget.
Samhället har fått betala ett högt pris. Sådant samhället har tagit för givet är idag inte en självklarhet längre.
Det hör låter ju som en del i trådarna här på FL kunde vara föraren som nämns - hur många gånger har inte SDs apologeter kallar Palestina för nazistiskt eller kallat det nazistina
Från ABs nyhetsnotiser
"Delade hatiska inlägg? körde in i demonstration
Ok, nu har tråden varit levande ett tag och har någon hittills kommit fram att det finns någon med islam som berikar Sverige?
Knappast. Varken kulturkrockar eller klanstrukturer gör landet bättre.
Nej.
Den har inskränkt våra grundlagar och gjort socialdemokraterna mer korrupta än vad dom redan är.