Har islam tillfört något poitivt?
Har islam tillfört något positivt till Sverige?
Har islam tillfört något positivt till Sverige?
I regel arbetsamma, skötsamma, stark familjedynasti, godhjärtade många, otroligt fin matkultur, fin tro. Mer levnadsglada och ärliga än gemene svensk. Synd att vi inte har arbetstillfällen till dem dock. Dåligt av politikerna att gå över den kvot som var hanterbar. Eller vad säger ni därute ?
Ja det är helt sjukt!
I bland undrar jag om det är kaos och elände som vänsterrörelsen vill ha?
Enligt min mening är det okej att ta parti, vi har trots allt åsiktsfriheten kvar. Men det blir problematiskt när vänstern ska utöva sin åsikt i praktiken och går emot lagar och regler för att legitimera sin åsikt.
Det vänsterrörelsen pysslar med är sjukt. På ett sätt tycker jag att det är bra att detta får komma upp till ytan. Vi får nu se vänsterns rätta ansikte!
Den som inte har varit insatt i politiken förr, lär bli det nu. Och den som trodde att vänstern var ett solidariskt parti har nu fått se vad vänsterrörelsen egentligen står för.
Vi får heller inte glömma miljöpartiet! Miljöpartiet och Vänsterpartiet är av samma kaliber!
Jag är nöjd, nöjd, nöjd att vänstern bekänner färg 👌.
Detta kommer att mynna ut i någonting bra ska du få se.
Vänsterrörelsen tar kål på dig själva😏
Ja det är helt sjukt!
I bland undrar jag om det är kaos och elände som vänsterrörelsen vill ha?
Enligt min mening är det okej att ta parti, vi har trots allt åsiktsfriheten kvar. Men det blir problematiskt när vänstern ska utöva sin åsikt i praktiken och går emot lagar och regler för att legitimera sin åsikt.
Det vänsterrörelsen pysslar med är sjukt. På ett sätt tycker jag att det är bra att detta får komma upp till ytan. Vi får nu se vänsterns rätta ansikte!
Den som inte har varit insatt i politiken förr, lär bli det nu. Och den som trodde att vänstern var ett solidariskt parti har nu fått se vad vänsterrörelsen egentligen står för.
Vi får heller inte glömma miljöpartiet! Miljöpartiet och Vänsterpartiet är av samma kaliber!
Jag är nöjd, nöjd, nöjd att vänstern bekänner färg 👌.
Detta kommer att mynna ut i någonting bra ska du få se.
Vänsterrörelsen tar kål på dig själva😏
Vist är det så, antirasismen är bara en fasad.
Det märks att vänsterpolitikerna jobbar ivrigt för att behålla sin makt.
-ökar budgeten till public service, även om det inte hade behövts
-misstänkliggöra kända profiler som kritiserar S
-Svt tiger om extremvänsterns våld.
- viljan över att kontrollera sociala media
- myndigheten för psykologiskt försvar ändrar kalla fakta anmälan när S vill påverka anmälan till sin fördel.
Den som säger att Magdalena Andersson står för demokratin borde rimligtvis tycka att Putin är demokratisk. Båda två vill ha kontroll.