Tjejen sexchattar med killkompis
Nyss träffat en underbar tjej, som avslöjade att hon messar riktigt djupt och ingående om sex med sin killkompis. Dom bor långt från varandra och han är gift. Så jag tror inte något kan hända irl. Men det tynger som fasiken eftersom hon undviker prata sex med mig och verkar absolut inte uppskatta mina sexinviter på mess, även om de är väldigt oskyldiga.
Hur ska jag ta upp detta med henne? Jag vill veta om de sexchattar för att hetsa varandra och varför de fortsätter trots att hon har mig. Eller om de bara ger varandra tips och råd, hur vet man då var gränsen går och vad säger att han inte suktar efter henne och fortsätter bara för att han vill ha henne på riktigt?
Jag vill inte framstå som svartsjuk, men vill på nåt vis få fram att det är rätt jobbigt ocj lite konstigt
Hon har ju uppenbarligen berättat för dig om att de skriver till varandra, så hon vill ju inte hålla det hemligt. Hade hon dolt det hade det enl mig varit en helt annan grej.
Be att få se vad de skriver. Det kan kanske vara en sexig grej att läsa tillsammans