Inlägg från: Anonym (Krille krokodil) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Krille krokodil)

Hur blir det nu med arvet?

Anonym (Nej) skrev 2024-07-03 18:09:18 följande:
    Bakgrunden kvittar. Han är inte skyldig dig mer än lagen medger. Du framstår faktiskt som girig.
    Nej, inte ett dugg. Bara som någon som vill ha lite skadestånd efter att ha blivit trakasserad och psykiskt misshandlad i åratal.

Det vore fullt rimligt med ett straff eller skadestånd även om TS inte ens var barn till vederbörande så jag tycker bara ditt inlägg pissar dig själv över skorna, eftersom du tydligen inte fattar att långvariga trakasserier är ett brott.
    Anonym (Vill inte ha) skrev 2024-07-03 21:14:02 följande:

Jag sa upp kontakten med min pappa för ett par år sen, bland det sista han sa var att han skulle göra mig arvslös, även om han är rätt förmögen så är inte jag intresserad av hans pengar den dagen han går bort, får jag något så kommer det doneras till välgörenhet, jag vill inte ha något med honom att göra och skulle bli konstant påmind "detta köpte vi med pappas pengar"

Jag tänkte också som du när jag var yngre.
    Idag tänker jag att mitt barn inte har gjort farsan nåt ont så ev. arv kommer i så fall att gå till hans barnbarn direkt, om det mot förmodan skulle bli nåt.
    Anonym (Hahaha) skrev 2024-07-04 00:45:53 följande:
    Så här tänker någon som inte är girig. 
    Så tänker någon som är väldigt förbannad fortfarande.

Jag hade opererat bort min farsas DNA ur mina celler om det var möjligt när jag var yngre, så äckligt är det att ha hans sociopatgener.

Men det värsta lägger sig om man ger det 30 år eller så.
Svar på tråden Hur blir det nu med arvet?