• Anonym (Nyfiken kille)

Vad föredrar ni tjejer? Manligt eller mer pojkigt utseende?

Okej jag vänder mig till er tjejer 28-38 år kanske? Föredrar ni mer manligt eller pojkigt utseende på en kille?

oavsett om ni ska dejta honom eller bara träffas för sex.

haft en het diskussion med en tjejkompis hon är 27 jag e 28 och hon hävdar att alla tjejer över 25 eller majoriteten föredrar pojkigt utseende.

så tjejer i detta åldersspannet, vad säger ni? Vad föredrar ni? Stämmer påståendet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad föredrar ni tjejer? Manligt eller mer pojkigt utseende?
  • Anonym (Typen)
    Anonym (-) skrev 2024-07-07 03:41:18 följande:
    Den där killen såg ju rätt pojkig ut på båda bilder. En junior som tilltalar fjortistjejerna i första hand. 
    Nu är väl androgyn/ maskulin/ pojkaktig skilda saker?
    Mellan androgyn och maskulin är det ingen skillnad 
  • Anonym (-)
    Anonym (Typen) skrev 2024-07-07 03:47:07 följande:
    Nu är väl androgyn/ maskulin/ pojkaktig skilda saker?
    Mellan androgyn och maskulin är det ingen skillnad 
    Jag pratade inte om androgynitet utan om att se barnslig (pojkaktig) ut gentemot manlig. 
  • Anonym (Typen)
    Anonym (-) skrev 2024-07-07 03:52:05 följande:
    Jag pratade inte om androgynitet utan om att se barnslig (pojkaktig) ut gentemot manlig. 
    Det är väl en tolkningsfråga hur man betraktar androgyn/ pojkaktig isf. Är det samma sak för dig?
  • Anonym (.)
    Anonym (Typen) skrev 2024-07-07 03:44:48 följande:
    Nu är det enbart utseende qoves avhandlar
    Och den här diskussionstråden avhandlar kvinnors uppfattning om maskulinitet och utseende. Vi kommer således att fortsätta ge vår input i frågan.
  • Anonym (Typen)
    Anonym (Typen) skrev 2024-07-07 03:54:50 följande:
    Det är väl en tolkningsfråga hur man betraktar androgyn/ pojkaktig isf. Är det samma sak för dig?
    Själv tolkar jag killens utseende som androgynt och inte pojkaktigt, pojkaktigt tolkar jag som en person med äppelkinder i princip.
  • Anonym (Typen)
    Anonym (.) skrev 2024-07-07 03:55:20 följande:
    Och den här diskussionstråden avhandlar kvinnors uppfattning om maskulinitet och utseende. Vi kommer således att fortsätta ge vår input i frågan.
    Tråden handlar om utseendet, och vilket utseende kvinnor föredrar. 
  • Anonym (-)
    Anonym (Typen) skrev 2024-07-07 03:54:50 följande:
    Nej, det är inte samma sak i mina ögon.

Och nu pratade trådskaparen specifikt om pojkaktiga utseenden gentemot maskulina så..
  • Anonym (.)
    Anonym (Typen) skrev 2024-07-07 03:57:46 följande:
    Tråden handlar om utseendet, och vilket utseende kvinnor föredrar. 
    Och en del kvinnor tycker att utseendet påverkas av mannens karaktär och beteende. Ibland till det positiva och i andra fall negativt. 
  • Anonym (Typen)
    Anonym (-) skrev 2024-07-07 03:58:57 följande:
    Nej, det är inte samma sak i mina ögon.

Och nu pratade trådskaparen specifikt om pojkaktiga utseenden gentemot maskulina så..
    Ja, och och videon jag länkade berättar vad ett attraktivt manligt utseende innefattar. Skarp käklinje (maskulint, men kan även vara androgynt) är att föredra i stället för pojkaktigt= rund käklinje som jag tolkar det.
Svar på tråden Vad föredrar ni tjejer? Manligt eller mer pojkigt utseende?