• SannnaB

Vad tycker ni om för porr?

När ni ser på porr vad ser ni helst på då?

• Svar på tråden Vad tycker ni om för porr?
  • Anonym ((N9))

Jag söker mest efter mogna kvinnor, särskilt deras bröst. De är så läckra.

• Anonym (BBW)

Ganska varierat men lesbiskt, välhängda män, mycket sperma och gangbang är favoriter. Fördrar gangbang av typen män på rad som en efter en sätter på och sedan sprutar en rejäl sats. Alexandra Wett är en favorit i filmer av den typen. 

Är absolut inte rasist men blir totalt avtänd om det är mörkhyade män med i filmen.  

• Anonym (Mats normal)

Milf och Gilf gärna kurviga med stora bröst. Mogen kvinna med en eller flera unga hingstar och det rakt motsatta med äldre män och unga tjejer. Gärna två eller fler gubbar på den unga tjejen.

• Anonym (Man/50)

Jag föredrar filmer med teens eller minst tjejer som är smala och har små bröst.
    Måste vara rakat och helst inga tatueringar.
    Utöver det så gillar jag bi mmf eller gruppsex med bi inslag mellan männen.
    Dogging och public kan också vara väldigt upphetsande, likaså lite lätt wet oc fisting.

Enklare att säga vad jag inte gillar :)
    Gillar INTE proffsporr med plastiga modeller och fejkade stön och sjuka ställningar.
    Nej, fram för amatörer och härligt, kladdigt sex.
    :)

• Gaskarl

Filmer med mogna kvinnor, (milfs) i stay-ups/strumpor
    Men stör mig på att så få filmer, visare man som iaf försöker tillfredsställa kvinnan.

• Gaskarl

Vad tycker du själv om för porr? SannaB

• Anonym (Eva)

Välgjord porr i eleganta miljöer, typ Dorcel, gärna med två välutrustade män och en kvinna i eleganta och sexiga underkläder. Lite sug och slick på en estetiskt tilltalande penis. Det vill säga grov, hård, ådrog och över normalt lång men inte något mindre och absolut ingen förhud över ollonet och ett rejält ollon. Hatar scener med män som slickar fitta men lesbisk scener med slick och fingrar i fittan kan vara fint. Väldigt svagt för sperma, antingen en födande Creampie eller rejäla sprut över venusberg och mage. 

Hatar när det ser amatörmässigt ut. 

Snygg miljö, bra ljussättning och professionellt filmat och gärna mycket helkropps filmningar och inte för mycket närbilder på kön förutom kuksrvsom skickas eller runkas och inte minst när dom sprutar en rejäl sats. 

• Kontakt

Jag gillar att se trekant två brudar å en kille, brudarna får gärna ha stora bröst och se bra ut, inga mörkhyade.

Sanna B vad gillar du för porrfilmer?

• Anonym (SH)
    Anonym (BBW) skrev 2024-07-23 07:53:18 följande:

Ganska varierat men lesbiskt, välhängda män, mycket sperma och gangbang är favoriter. Fördrar gangbang av typen män på rad som en efter en sätter på och sedan sprutar en rejäl sats. Alexandra Wett är en favorit i filmer av den typen. 

Är absolut inte rasist men blir totalt avtänd om det är mörkhyade män med i filmen.  

Samma här, men för mig får både kvinnor och män som är med
    ha vilken hudfärg som helst.
  • Anonym (DS)

Nästan bara analt, oftast flera män på en eller två kvinnor. Dirty talk är hett, antingen dominanta män som berättar vad de undergivna och lydiga kvinnorna ska göra alternativt kvinnor som vill smaka kuk och vet hur de ska kommunicera detta. Gärna i kombination med smisk, örfilar, koppel och nätbody/nätstrumpor.

Svar på tråden Vad tycker ni om för porr?