Inlägg från: Anonym (E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E)

Vill hjälpa min väninna!

Hon säger själv att hon inte är ensam. Inte alla vill ha en relation. Tänkte du tvinga på henne en dejt eller nåt? Det bästa du kan göra är att hålla tyst och ta med henne ut i sociala sammanhang där hon kanske kan träffa någon men UTAN att nämna något om sånt!

Sedan din sista fråga, även om jag inte är man... Random snubbar på internet säger att de kan tänka sig att dejta en kvinna som ser bra ut men har lite lågt självförtroende. Rätt självklart. Sen då...? Det ska peppa henne på nåt sätt...? De vet ju inte ens hur hon ser ut (NEJ lägg inte ut bild!).

• Anonym (E)
    Anonym (Vill henne väl) skrev 2024-07-28 00:47:24 följande:

Oj, vad mycket negativa människor. Och på gränsen till aggressiva. Jag kan ju köpa biten om att det är hennes val.

Men till personen som resonera att kvinnor som haft det svårt med män. Är bäst ensamma. Så dom förtjänar ingen kärlek alls då eller? Ska vara ensamma. Det låter ju snällt. Och väldigt konstigt argument. Ok om man inte vill. Men det är ju oftast dom människorna som är i störst behov av kärlek. Dom behöver det positiva. Dessutom kan det få en människa växa. Dessutom är det väl bara bra och positivt om dom får uppleva bra män. Får en bra upplevelse i alla fall. Framför allt för männen också. 

Folk är bittra i dagens Sverige. Inte undra på att det ser ut som det gör. Usch vilka negativa människor.

Det är inte negativitet. Vi talar om för dig att sluta lägga dig i hennes liv, sluta tro att du vet bäst och respektera hennes trassliga bakgrund.
Svar på tråden Vill hjälpa min väninna!