Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Nej tack till ons och sexuella kontakter.

molly50 skrev 2024-07-30 14:26:54 följande:
    Även om tiderna har förändrats så innebär inte det att det är fel,eller att man är frigid,för att man föredrar seriösa förhållanden framför kk-relationer och ONS.
    Sant, men då kan man ta den måttstocken för sig själv som någon skrev, UTAN att döma andra som lever på ett annat sätt!
  • Anonym (Hmm)
    molly50 skrev 2024-07-30 14:53:12 följande:
    Det är sant, Men man kan ju också vända på saken.
    Man behöver inte kalla de som vill ha seriösa relationer för frigida.
    Det har jag inte gjort heller.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (N) skrev 2024-07-30 15:01:45 följande:
    Man har självklart rätt att välja en partner som har samma syn på sex och relationer som en själv. 

Ligger man själv runt kan man såklart inte kräva en partner som tänker annorlunda eftersom dessa hör ihop. Precis som jag hör ihop med någon som tänker som mig. 
    Helt klart, men som sagt då utan att komma med fördömanden mot hur andra lever.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (N) skrev 2024-07-30 15:16:11 följande:
    Som sagt, min åsikt, och jag har rätt att välja bort dessa lösaktiga killar om jag vill.

jag väljer själv bort ONS och tycker kärlek och sex hör ihop. Jag har min rätt att välja en kille som tänker så också. 
    Ja, det är som sagt helt ok att välja vad man vill för egen del, men man behöver inte sitta och snacka skit om de som väljer att leva annorlunda. Man behöver liksom inte bry sig så mycket om hur andra väljer att leva sina liv.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (N) skrev 2024-07-30 15:23:31 följande:
    Som sagt, i min trådstart står det tydligt att jag vill höra om det finns fler som tänker som mig, eftersom jag skrev det i trådstarten också att det inte finns så många som mig tyvärr. 
    Jodå, det finns så klart massor :) Vet inte vilket som är vanligast numera, men det är ju inte som att såna som du är i någon minoritet direkt.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-30 17:55:34 följande:
    Nja, jag förstår poängen, men är det verkligen många män som legat runt och har en tresiffrig body count? Tror det är ganska sällsynt.
    Fast nu är det ju så att de som reagerar starkt på body count reagerar redan när det närmar sig tvåsiffrigt...

Men du skulle alltså inte ha problem med en tjej som legat med runt 50-80 personer?
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (N) skrev 2024-07-30 21:41:30 följande:
    Ja, det tycker jag. sen är det faktiskt som så att dom som gillar att ligga runt och har ons, dom ändrar sig inte bara för att dom skaffar ett förhållande. Dom är fortfarande samma person med samma tankesätt som innan, speciellt när det gått ett par månader/ år i förhållandet, dom blir väldigt sugen på att ligga med andra då. 100%
    "Faktiskt" så har du fel, det du skriver stämmer verkligen inte för alla. Att ha sex med många partners eller att ha ons innebär inte att man är opålitlig som partner och kommer att vara otrogen.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (N) skrev 2024-07-30 22:14:19 följande:
    Det sa jag inte heller. Jag sa att dom blir sugen på att ligga med andra.

Dom som är otrogen är dock inte den kategorin som endast har sex i förhållande och av kärlek. 
    Även om du bara menar sugen på att ligga med andra och inte fullbordad otrohet så har du fortfarande fel.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (N) skrev 2024-07-30 22:46:59 följande:
    Jag har inte fel. 

Du påstår säkert också att jag har fel när jag säger att jag är många mäns drömkvinna. 

Är du 10 år eller. I lågstadiet visste jag redan att män är kungar som ligger runt, och kvinnor Ja, du vet säkert. 

Numera är det dock normalt med att vem som helst ligger runt. Både killar, tjejer. det är det normala förstår du. Även fast dom flesta inte vill ha någon i ett förhållande med någon sådan att göra.  

Jag har dock alltid känt att jag bara vill ha sex av kärlek, och har inte något sug alls att ligga med en kille som jag inte har förhållande med. 
    Kom inte påstå att killar inte gillar det, för dom gillar mig, det lovar jag. och det förstår jag,

Jag har alltid känt ett äckel till killar som ligger runt och har ons, det är bara en känsla jag har, förmodligen för att jag endast förknippar sex med kärlek, något annat finns inte för mig. och det är min åsikt. Och som sagt, ja, jag kräver en partner med samma synsätt, annars får det vara. Kom inte säg att jag ska gilla killar som ligger runt för det gör jag absolut inte. 
    Jag säger att du har fel för att du har fel. Du har ingen aning om hur personer med ons eller sex utanför relationer tänker. Fruktansvärt fördomsfullt! Och du fortsätter bara sjunka allt lägre med dina påhopp, sitt i sandlådan själv och fundera på din egen ålder istället.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (N) skrev 2024-07-30 23:59:41 följande:
    Jag bryr mig inte ett dugg hur ni tänker. Tråden är inte riktad till er. Den är riktad till dom som har samma synsätt som mig. 
    Det är ett fritt forum. Vem som helst får svara. Du kan sitta på dina höga moraliska hästar och spotta på alla andra om du vill, men sluta påstå att du vet hur "vi" tänker.
Svar på tråden Nej tack till ons och sexuella kontakter.