Inlägg från: Anonym (Ofräscht) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ofräscht)

Nej tack till ons och sexuella kontakter.

Mia04 skrev 2024-08-01 08:28:48 följande:
    Men vad är det som är så ofräscht? Jag kan garanater att både tjejer och killar som har partners har snuskigare hygien en vi som har kk. Man slarvar man hygien bara förnamn har en och knulla och är då skit samma.

Jag har flera kk själv och dom är fräscha. Jag kan inte vara i förhållande för jag har vart otrogen i förhållanden 
    Det är inte hygienmässigt ofräscht att ha flera KK. Det är bara ofräscht att knulla runt så lättvindigt med olika partners, att vara swingers etc. Jag skulle tycka det var vidrigt att ha en sån tjej.

Att du inte ens klarar av att ha ett förhållande utan att vara otrogen gör det hela ännu värre i mina ögon. Men bra att du insett dina begränsningar gällande förhållanden.

Ändå jag tycker ändå att man får leva precis som man vill, bara att jag aldrig skulle vara intresserad av en tjej som håller på så.
  • Anonym (Ofräscht)
    Mia04 skrev 2024-08-01 08:46:39 följande:

Det är skönt att knulla och tycker att det är
    mer spännande att knulla olika killar. Som sagt jag har vart otrogen i alla mina förhållanden och på ett sätt tänder jag även att ha ett förhållande och smyga genom att vara otrogen. 

Jag har lite för mycket folk på mig just nu då jag klantade till det. Annars kan jag ha ett förhållande men kommer vara otrogen blir extra kåt att få smyga och knulla i hemlighet. Men jag är inte ofräsch för det

Alla har sin personliga åsikt. Min är att det är ofräscht att leva så. Det är dock inte hygieniskt ofräscht jag menar.
  • Anonym (Ofräscht)
    Mia04 skrev 2024-08-01 14:03:06 följande:

Fast det finns väl dom som är trogna i förhållanden som inte har bra hygien heller? 

Jag duschar 1 - 2 ggr i veckan och knullar med olika kk:s ca 4-5 ggr i veckan olika kk varje gång. När jag är upptagen sånär det + min pojkvän. Så du menar att vi är äckel bara för att gillar att knulla olika personer? 

Du är nog väldigt ensam att tycka det. Du kommer nog ha ett väldigt tråkigt sexliv om du tänker så

Haha.. du är inte sann ju. 
  • Anonym (Ofräscht)
    Mia04 skrev 2024-08-01 14:54:11 följande:
    Ja, fast i våran diskussion så skulle du ta upp 100 orsaker vad som gör oss äckliga och du har inte tagit upp from ännu. Tror du bara vill provocera oss då du just kallar oss för äckliga
    Jag tror att du har för mkt ledig tid nu på sommaren och tycker det är lagom underhållande att hålla en halvdan tråd vid liv med kontroversiella beteenden.
Svar på tråden Nej tack till ons och sexuella kontakter.