• Mia04

Nej tack till ons och sexuella kontakter.

Anonym (N) skrev 2024-07-31 15:17:12 följande:
    Tror inte det har så mycket med karma att göra.

Om jag inte vill ha en smutsig äcklig kuk nära mig så vill jag inte . Och det anser jag att främlingar och killar som ligger runt har. 
    Eh, tror du inte killarna tvättar sig? Jag har kk och det är inte äckligt alls.

Finns dom som har partner dör hygien rent ut är snuskig och där ska både killar och tjejer skämmas
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Z) skrev 2024-07-31 17:00:25 följande:
    Men du är snuskpelle.
    Tyvärr jag kan inte vara en snuskpelle då jag är en tjej
    men sedan är jag inte snuskig heller
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Hmm) skrev 2024-07-31 17:23:17 följande:
    Med tanke på att du knullade din systers kille för typ en månad sedan så ska du nog inte säga för mycket nu.
    Men lilla gubben, bara för jag gjorde det misstaget så betyder inte det att jag är snuskig. Eller vad vill du ha sagt?
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (N) skrev 2024-07-31 17:22:55 följande:
    Sen finns det såna som mig. som blir jättesugen med en partner på grund av kärlek. 

men som sagt inte annars, eftersom jag bara ser nackdelar med ons att ligga runt och blir äcklad av det. och jag vill såklart inte ha en partner jag äcklas av heller såklart.
    knull som knull? Oftast har man bättre hygien en att bara vara ett par
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Hmm) skrev 2024-07-31 18:06:05 följande:
    "Lilla gubben"? Sist jag kollade hade jag äggstockar och du ska fortfarande inte säga så mycket. Om du inte fattar att det du gjorde mot din syster var så fel det någonsin kan bli så kan jag inte hjälpa dig iaf.
    Oj,förlåt då. Lilla,gumman bara för att jag gjorde det snedsteget så betyder inte det att jag är snuskig? Jag vet att det var väl men kan inte få det knullet ogjort.

varför kaxar du?
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Hmm) skrev 2024-07-31 19:35:47 följande:
    Lilla gumman blir också fel med tanke på att jag är märkbart äldre än dig. Tror du att du är rolig när du tilltalar andra på det där sättet...? Språk är tydligen inte det enda snedsteg du sysslar med iaf. Snuskig? Jo, det skulle jag nog säga.
    Jaha, hur gammal är tant då? Nej, det tror jag verkligen inte.

Eh, det var något nytt. På vilket sett är jag snuskig?
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Hmm) skrev 2024-07-31 21:55:26 följande:
    Hahaha det behöver du inte bekymra dig över :)

Du tycker inte det är snuskigt att ligga med sin syrras kille..? Fine.

Jasså, märker att du är en fegis. Trodde gamlingar vågade stå för vad dom tycker,tänker och säger samt vara ärlig när man ställer enkla frågor

Nej, tycker du att det är snuskigt? Du är nog den enda som tycker det isåfall

Tixter
  • Mia04
    Anonym (Z) skrev 2024-07-31 17:00:25 följande:
    Men du är snuskpelle.
    Jag är en tjej som sagt, så går inte. Men jag är ingen snuskig persons is fall är du den enda som tycker det
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Hmm) skrev 2024-07-31 22:45:11 följande:
    Ja jättefeg bara för att du inte behöver veta min ålder... Suck...

Fråga din syster, hon tycker nog både ett och annat om dig. Alltså, den dagen hon kan tänka sig att prata med dig igen.
    Du beter dig verkligen som en barnrumpa

vad ska jag fråga henne?
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Hmm) skrev 2024-08-01 00:18:43 följande:
    Om hon tycker att du är snuskig.
    Eh, varför?

vadå ska jag bara fråga: Du syrran tycker du att jag är snuskig? 
    Tixter
Svar på tråden Nej tack till ons och sexuella kontakter.