• Anonym (Man)

Expressen - Här är killtyperna som får ligga allra mest i sommar

Det finns en sådan dubbelmoral i samhället just nu för vad man kan skriva om män och kvinnor. Vänd gärna på denna artikel genusmässigt. Lägg gärna till att det var en man som skrivit om olika tjejtyper och hur mycket dom får ligga.

Här är sommarens mest omtalade killtyper

Premium Texmex-män, råttkillar, Patagonia-snubbar och babygirl-pojkar får tjejers hjärtan att smälta.

Katarina Muhr berättar om männen som det snackas om, och dreglas över, i sommar.

✓ Detta är utmärkande hos de mest intressanta manstyperna.

✓ Katarina Muhr: ?Trots att det är lite märkligt så smälter vi...?

✓ Egenskaperna som tjejer gillar lite extra.

• Svar på tråden Expressen - Här är killtyperna som får ligga allra mest i sommar
  • Anonym (Gnäll)
    Anonym (Man) skrev 2024-08-02 00:25:29 följande:
    Haha.. nu blev det hysteriskt också. Du gillar inte att folk diskuterar det uppenbara.
    Incels?
  • ClumsySmurf
    Anonym (Man) skrev 2024-07-29 11:29:49 följande:
    Expressen - Här är killtyperna som får ligga allra mest i sommar

Det finns en sådan dubbelmoral i samhället just nu för vad man kan skriva om män och kvinnor. Vänd gärna på denna artikel genusmässigt.

[...]
    Katarina Muhr berättar om männen som det snackas om, och dreglas över, i sommar..

Anonym (Man) skrev 2024-07-30 15:06:12 följande:

Finns fortfarande ingen som tycker det var dumt uttryckt. Bara att jag som diskuterar detta är incel, patetisk och massa andra nedvärderande uttryck.

Det säger en del.

Anonym (Man) skrev 2024-08-01 14:54:13 följande:
    Ta en vanlig journalist då. Det denna journalist var att dela upp män i olika grupper och skriva vilka hon dreglar över mest.
    When Men Behave Badly
    David M. Buss

Exploitability cues, for instance, can evoke displays of resources from interested suitors, who might lavish women with drinks, dinners, or gifts. Women can acquire these resources whether or not they intend to have sex with any particular interested man. As an example, one female professor told me that she actively smiled, flirted, and acted a bit ditzy with her car mechanic when she dropped off her car for servicing. It?s unlikely that the mechanic truly believed that he would "get lucky" with her. Nonetheless, if these cues changed the man's internal calculus from a 0 percent to a 2 percent probability of a sexual encounter, he would be willing to give her excellent service on her car.
    Anonym (Man) skrev 2024-08-02 00:25:29 följande:
    Haha.. nu blev det hysteriskt också. Du gillar inte att folk diskuterar det uppenbara.

• Anonym (Vanlig)

Vad ska diskuteras egentligen? Vissa killar får ligga mer än andra i sommar tydligen? Ja det kanske stämmer?

• Anonym (Man)
    ClumsySmurf skrev 2024-08-02 00:37:20 följande:
    Killtyperna som får ligga mest är ju de med de mest attraktiva egenskaperna, om de också har egenskapen lösaktig. Eftersom män är så lösaktiga räcker det för en kvinna att en egenskap som dessa män gillar för att vinna knull VM.

"Tre kategorier som får det lite svårare" kan ta betalt för knulla hela sommaren.
    Anonym (Dubbla måttstockar) skrev 2024-08-01 23:37:39 följande:
    Vill bara påvisa det uppenbara. Kvinnor kan uttrycka sig sexistiskt utan att få problem.

Det är Pelle som skriver detta i Expressen. Pelle är en skön kille med jämn solbränna, stora överarmar och som bar bakochframvänd keps.
    Nja, jag har ingen bakochframvänd keps, så där hade du fel.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Vanlig) skrev 2024-08-02 03:50:28 följande:

Vad ska diskuteras egentligen? Vissa killar får ligga mer än andra i sommar tydligen? Ja det kanske stämmer?

Om du inte förstått vad som diskuteras så här långt in i tråden så kanske du bör avstå. Speciellt eftersom du skriver mitt på natten. Sov ut, läs igenom tråden och återkom under dagen.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Gnäll) skrev 2024-08-02 00:59:01 följande:
    Incels?
    För att underlätta din världsbild så låtsas vi att jag är en incel. Kan vi diskutera sakfrågan och inte mig från och med nu?
  • Anonym (Q)
    Anonym (Man) skrev 2024-08-02 08:40:20 följande:
    Om du inte förstått vad som diskuteras så här långt in i tråden så kanske du bör avstå. Speciellt eftersom du skriver mitt på natten. Sov ut, läs igenom tråden och återkom under dagen.
    Har du inte släppt detta ännu? Känns lite tragiskt att ägna en hel vecka åt en artikel i AB som folk inte bryr sig om. Är det för din typ inte fanns med?
  • Anonym (Q)
    Anonym (Q) skrev 2024-08-02 08:43:15 följande:
    Har du inte släppt detta ännu? Känns lite tragiskt att ägna en hel vecka åt en artikel i AB som folk inte bryr sig om. Är det för din typ inte fanns med?
    Rättelse, Expressen inte AB. 
  • ClumsySmurf
    Anonym (Man) skrev 2024-08-02 08:42:48 följande:
    För att underlätta din världsbild så låtsas vi att jag är en incel. Kan vi diskutera sakfrågan och inte mig från och med nu?
    Nej, det går inte, eftersom du undviker sakfrågan.
    Anonym (Man) skrev 2024-07-30 15:06:12 följande:

Finns fortfarande ingen som tycker det var dumt uttryckt. Bara att jag som diskuterar detta är incel, patetisk och massa andra nedvärderande uttryck.

Det säger en del.

Anonym (Man) skrev 2024-08-01 15:17:33 följande:
    Man får dregla över vem man vill, men det hon skrev är omöjligt för en manlig journalist att skriva om kvinnor.

Syftet med tråden var att påvisa dubbelmoralen i om det riktar sig till kvinnor alternativt män. För egen del kunde denna journalist skriva precis vilka hon dreglar över, jag bryr mig inte ett dugg om det egentligen, det är dubbelmoralen som jag reagerar på. Om manliga journalister kunde skriva samma sak om kvinnor, så hade jag inte ens reagerat.

ClumsySmurf skrev 2024-08-02 00:05:48 följande:
    Det är inte svårt att försvara ett beteende om man inte tycker att personen gjort något fel.

• Anonym (Man)
    Anonym (Q) skrev 2024-08-02 08:43:15 följande:
    Du verkar också fortsatt engagerad
Svar på tråden Expressen - Här är killtyperna som får ligga allra mest i sommar