Inlägg från: Anonym (Sköt dig själv och skit i andra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sköt dig själv och skit i andra)

Hur länge får man stanna i Sverige?

Fortfarande....? Det var väl iaf ett par månader minst sedan du skrev om detta. Du har inte lärt dig än att du ska sluta lägga dig i deras liv?

Och inte för att vara sån men många kvinnor från asiatiska länder kan se otroligt unga ut! Dels är de korta och många av dem har ungdomlig hy dessutom, och ansiktsdrag som kan få dem att se yngre ut. Hon kan mycket väl vara 25 utan att du ser det.

Varför vill du förstöra för dem??

Anonym (Uppehållstillstånd?) skrev 2024-08-01 23:36:55 följande:
    Jag mfl misstänker att hon har föräldrar som är oroliga för henne och hon har flytt från något (kanske något allvarligt som hon har gjort) Det går ingen nöd på henne med pojkvännen, tvärtom, men det är inte rätt. Kanske kontakta polisen i hennes hemland och se om någon med det signalementet är eftersökt?
    Baserat på vad?? Du mfl sitter och snackar skit, det är därför ni inbillar er en massa.
    Anonym (Uppehållstillstånd?) skrev 2024-08-02 09:59:34 följande:

Om det är så att hon flytt från en pappa som misshandlar henne, så betyder väl inte det att man bara kan flörta upp nån snubbe i ett annat land (under falsk ålder, 99% sannolikt falskt namn med) och flytta dit? "Hejdå jag har hittat en ny pappa nu". Sånt skall ju gå igenom polis, social services, utredas inte bara flys från? "Look at me, im Swedish now" som den där filmen med moderna pirater och Tom Hanks? Det är ju en tjej på kanske 16-17 max 20?

Har du några som helst bevis för hennes ålder? Och sedan kan du lägga ner alla dina "om si eller om så", du och dina snackkompisar har ingen aning om hennes liv. Igen, finns BEVIS för något av allt du påstår eller spekulerar kring hennes omständigheter?
    Anonym (Uppehållstillstånd?) skrev 2024-08-02 10:16:13 följande:

Jag är inte svartsjuk. Jag vill inte se min vän bli utnyttjad och hamna i problem bara. Han är en jättefin kille. Alltså han försörjer henne helt (är jag 99,9% säker på) och för han att bygga en framtid ihop med nån 16årig rödtott som rymt hemifrån, hoppat på ett flyg till ett annat land och sedan flyttat in?  

Har du några BEVIS för:

*Att hon är 16 år?
    *Att hon har rymt hemifrån?

Du verkar inte ens veta vilket land hon kommer ifrån, har du bemödat dig om att försöka lära känna henne alls? Och hur länge har hon stannat nu?
Svar på tråden Hur länge får man stanna i Sverige?