Inlägg från: Anonym (I samma sits) |Visa alla inlägg
  • Anonym (I samma sits)

Sluta tänka på honom?

Hej!

Jag är i samma sits!
    Blev förälskad i min kollega förra våren och känslorna har bara djupnat?
    Jag är gift sedan flera år och har barn och han är singel och har inga barn.
    Det är totalt opassande om vi skulle inleda något, dessutom känns det som han är på nåt sätt intresserad av mig men vi båda inser att det är omöjligt? 

• Anonym (I samma sits)

Hej!

Jag är i samma sits!
    Blev förälskad i min kollega förra våren och känslorna har bara djupnat?
    Jag är gift sedan flera år och har barn och han är singel och har inga barn.
    Det är totalt opassande om vi skulle inleda något, dessutom känns det som han är på nåt sätt intresserad av mig men vi båda inser att det är omöjligt? 

• Anonym (I samma sits)
    Anonym (Hur?!) skrev 2024-07-30 16:00:01 följande:

Så jobbigt ju! varje gång jag "glömmer" att tänka på honom så dyker han upp som gubben i lådan via typ sms eller nåt inlägg på sociala medier. Ibland tror jag att han gör grejer just för att jag ska tänka på honom. vilket jag fallit för ett par gånger och börjat skriva något trots att jag inte borde. Vilket i sin tur gör att har hamnar på ruta ett. så sjukt frustrerande. 

har du några knep för att få dagen att gå utan att tänka på din crush hela tiden? 

"Tyvärr" finns det en hel del information/bilder på honom på google. Han är högt uppsatt i näringslivet och det finns således en hel del info om honom som jag kan götta mig i. Inget som bidrar till att glömma bort honom direkt. Suck. 

Det är väldigt jobbigt mentalt att ha det så! Trots att vi båda har semester nu och därmed inte ses på jobbet, triggas känslorna ännu mer och jag längtar så efter honom.
    inte blir det bättre att vi ibland hörs av på messenger och att han ringde mig förra veckan( förvisso ett jobbrelaterat) men det kändes lite som ett svepskäl att kontakta mig och jag längtar ännu mer?..
    Att byta jobb hade känts förödande och vi vill verkligen jobba ihop.

Jag har dessvärre inga tips då han finns i mina tankar väldigt ofta.

• Anonym (I samma sits)
    Anonym (Hur?!) skrev 2024-08-01 21:48:13 följande:

Det har gått skitdåligt för mig. Vet inte vad jag ska ta mig till. 

Samma för egen del. Är så medveten att det är ?fel? i andras ögon om det mot förmodan skulle bli vi två, mem jag tycker alldeles för mycket om honom för att kunna glömma.
     Han är så otroligt fin på alla sätt och hade jag varit singel hade jag föreslagit en träff.
Svar på tråden Sluta tänka på honom?