Inlägg från: Anonym (Enligt forskning) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Enligt forskning)

Kvinnor: i vilken ålder är män som snyggast enligt dig?

Anonym (Kvinna36) skrev 2024-08-01 17:16:07 följande:

Det beror på hur gammal man själv är. Jag gillar ju inte riktigt samma typ av utseende nu som jag gjorde när jag var 20, nu gillar jag ju såklart killar som ser äldre ut. Jag kan objektivt såklart tycka att en 20-åring ser bra ut också men det är inte så att jag tänder på en 20-åring nu. 

Min sambo är iförsej 3 år yngre än jag men hade jag varit typ 15- 20 och träffat honom nu hade jag säkert tyckt att han såg ut som en gubbe och alldeles för gammal för mig. 

Just nu tyckte jag väl att män som är ungefär 30-45 ser bäst ut. Men skulle inte sagt samma sak när jag var 20. 

Det finns forskning på att kvinnor som åldras förändrar sin smak för män. Deras smak följer ofta männens ålder någorlunda fram till 45. En man är mer statisk i vad han attraheras av utseendemässigt.

Enligt forskning så anser dom flesta män att kvinnor är som mest attraktiva 18-25. Sen kan kvinnor såklart vara attraktiva efter detta också.

Men om man ser till denna omröstning så är det verkligen stor skillnad.

Xx - Tänker du att män som raggar på FL ligger steget före?

Anonym (xx) skrev 2024-08-05 20:27:15 följande:
    På något vis är det nått jag tycker mig märka av ja! Moderna och flexibla killar? 
    Du tycker att män som raggar på FL är moderna och flexibla killar som ligger i framkant? Min tanke är att dom är så in i helvete desperata att känslan för vad som är rimligt helt suddats ut.
Svar på tråden Kvinnor: i vilken ålder är män som snyggast enligt dig?