• Anonym (Nyfiken Kille 28 år)

Kvinnor: i vilken ålder är män som snyggast enligt dig?

Vet att de finns liknande trådar men tycker det är intressant.

Jag själv en 28 årig kille tycker kvinnor är vackrast mellan 30-50

vilken ålder tycker ni kvinnor mellan 25-50 År att män är som snyggast? Och varför?

skirv gärna eran egen ålder också i kommentarerna.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor: i vilken ålder är män som snyggast enligt dig?
    EmmaU79 skrev 2024-08-03 05:28:37 följande:

25-35.

Jag är 45 men har en pågående sexuell relation med min granne och han avgudar min kropp på ett sätt som jag aldrig varit med om.

får helt enkelt bistå med att just denna ålder är den bästa.

Va härligt!! Jag har träffat en del äldre kvinnor. Det är ju en underbar match äldre kvinna yngre kille, hur träffades ni? Ni är grannar så mycket fatta jag men..😁
  • Anonym (xx)
    Anonym (54) skrev 2024-08-03 10:32:03 följande:
    Tycker att det är väldigt bra att människor är olika och har olika preferenser. Tror på något sätt på det i slutändan jämnar ut sig. Det finns mogna män som tänder på yngre kvinnor och det finns mogna kvinnor som tänder på yngre män så det handlar mest om att hitta någon eller några som motsvarar de egna önskemålen. Kan tillägga att jag har en väninna som också tänder på yngre och naturligt potenta killar. Hon arrangerar ibland träffar där mogna kvinnor bjuder in yngre killar för sociala träffar med rejält med ångande sex. Som sagt vi är olika så det borde absolut inte vara något problem för yngre killar att träffa mognad kvinnor om det är det man önskar. 

Kan också tilläggas att när jag var yngre innan de magiska blå och gula pillren fanns att tillgå så träffade jag ofta äldre män tillsammans med en yngre toyboy.
    Låter som en perfekt kombination. Äldre man och en yngre toyboy. Alla rätt. Flört
  • EmmaU79
    Anonym (Nyfiken Kille 28 år) skrev 2024-08-03 12:25:04 följande:
    Va härligt!! Jag har träffat en del äldre kvinnor. Det är ju en underbar match äldre kvinna yngre kille, hur träffades ni? Ni är grannar så mycket fatta jag men..😁

Vi hade faktiskt aldrig pratat innan jag stötte på honom i tvättstugan och han stod där i sina gråa mjukisar och hela härligheten låg längs låret 😎😅.

jag kunde inte låta bli att fastna med blicken och det märkte han, sen låg det i luften under ett par veckor innan vi kom hem samtidigt en fredagkväll, hörde att han låste dörren när jag skulle öppna min och lite full och glad så knackade jag på och bjöd över honom och resten är historia.

Nu har vi sex 2-3 ggr i veckan, han har faktiskt tagit mig bakifrån i tvättstugan, på samma plats där allting började. 

inser att han nån gång kommer tröttna eller träffa någon annan, men hoppas inte.

EmmaU79 skrev 2024-08-03 12:35:04 följande:

Vi hade faktiskt aldrig pratat innan jag stötte på honom i tvättstugan och han stod där i sina gråa mjukisar och hela härligheten låg längs låret 😎😅.

jag kunde inte låta bli att fastna med blicken och det märkte han, sen låg det i luften under ett par veckor innan vi kom hem samtidigt en fredagkväll, hörde att han låste dörren när jag skulle öppna min och lite full och glad så knackade jag på och bjöd över honom och resten är historia.

Nu har vi sex 2-3 ggr i veckan, han har faktiskt tagit mig bakifrån i tvättstugan, på samma plats där allting började. 

inser att han nån gång kommer tröttna eller träffa någon annan, men hoppas inte.

Haha Nice!! Är han mycket yngre? Än dina 45?

föresten, du ska få svara på det här. Kan man träna sig snygg om man har medelmåttigt utseende?
  • Anonym (1976)

Upp till 30 är de flesta pojkar mest valpiga och söta. 

Över 30 börjar de snygga till sig, men sen beror det ju på deras livsstil. 

Jag behöver inte någon vältränad, biffig person men gärna någon som iaf vill röra på sig lite. 

Nu är jag hyfsat nyseparerad efter 20+ år med samma person, en som lagt skulden för sin bristande hälsa och leverne på mig. Under de ca 4 månader som gått sedan vi delade på oss har han tydligen minskat 2 storlekar i midjan på byxor (överhört samtal med barnen). Grattis till honom. 

Exet var några år äldre. Ett tidigare ex som jag nu har kontakt med är 3 år yngre. Den senare tränar för att må bra, för hans kropp behöver det. Men det är så mycket annat som gör honom snygg och attraktiv än hans kropp. 

• Anonym (1976)
    Anonym (Nyfiken Kille 28 år) skrev 2024-08-03 12:38:50 följande:

föresten, du ska få svara på det här. Kan man träna sig snygg om man har medelmåttigt utseende?
    Självklart kan du träna dig till en snyggare kropp men frågan är till vilket pris. Sen är det ju som så att attraktivitet ligger i så mycket annat än utseende och kroppsform. Varken den jag nyligen separerat från eller mitt tidigare ex (som jag återupptagit kontakten med) har varit direkt bildsköna. Den jag nyss separerat från var halvt överviktig när vi träffades och sen blev det mer. Det jag drogs till var känslan av trygghet och att jag kommit från en historia av stormande, starka känslor. 

Mitt tidigare ex är jag enormt trygg med, får mitt behov av närhet tillgodosett när vi ses och han förstår mig så lätt trots att vi inte haft någon superkontakt på över 20 år. Jag behöver inte tänka på vem jag är utan kan bara vara.

Så, det är så mycket annat som spelar in i attraktivitet. 
    Anonym (1976) skrev 2024-08-03 12:58:15 följande:
    Självklart kan du träna dig till en snyggare kropp men frågan är till vilket pris. Sen är det ju som så att attraktivitet ligger i så mycket annat än utseende och kroppsform. Varken den jag nyligen separerat från eller mitt tidigare ex (som jag återupptagit kontakten med) har varit direkt bildsköna. Den jag nyss separerat från var halvt överviktig när vi träffades och sen blev det mer. Det jag drogs till var känslan av trygghet och att jag kommit från en historia av stormande, starka känslor. 

Mitt tidigare ex är jag enormt trygg med, får mitt behov av närhet tillgodosett när vi ses och han förstår mig så lätt trots att vi inte haft någon superkontakt på över 20 år. Jag behöver inte tänka på vem jag är utan kan bara vara.

Så, det är så mycket annat som spelar in i attraktivitet. 
    tränar du själv? Kanske är så att tränar man själv vill man gärna se sin partner hyfsat vältränad? Jag vet inte jag tror du har rätt i mycket. En fin kropp kän väl dock väga upp ett mindre fint ansikte osv. Men tränar man så blir ju ansiktet mer maskulint å andra sidan.
  • Anonym (Vi)

Jag är 53 och tycker om män i 40- års åldern. De är snygga, har iivserfarenhet men är fortfarande pigga och vakna.

Om jag inte vore upptagen skulle jag gärna haft en älskare som vore 10-15 år yngre. Men de är väl upptagna med yngre tjejer antar jag! :)

• Anonym (Beror på)

Det där varierar ju i vilken ålder man själv är i. Jag har alltid föredragit jämnåriga oavsett ålder. Idag är jag 34 år och tycker män som är 34-40 år är snyggast.

• EmmaU79
    Anonym (Nyfiken Kille 28 år) skrev 2024-08-03 12:38:50 följande:

Han är 15 år yngre och överraskade mig med att han kommer hem idag istället för imorgon. Ikväll blir det åka av😎

Jag tror man får jobba med vad man har men optimera förutsättningarna. Le mer och se till att vara i bra form.
Svar på tråden Kvinnor: i vilken ålder är män som snyggast enligt dig?