Inlägg från: Anonym (Elin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elin)

Överkänslig sambo

Vi har ett jättebra förhållande och sexliv men jag är i behov av mer. Men min sambo tycker det räcker att vi ligger mellan 3-4 ggr i veckan. Vilket jag också accepterar att han inte vill.

Jag onanerar även 3 - 4 ggr i veckan oftast i sängen när min sambo ligger bredvid och försöker sova eller sover. Ibland när jag är nära att komma så vill jag gärna att han hjälper till men han är motvillig till detta, min sambo har även vaknat när jag kommer i en orgasm då jag skriker eller/ och att typ sängen ?skakar?. Även då har han blivit skitförbannad utan anledning.

Asså, han blir arg och sista imorse skällde han på mig att han hade vakant av mig och han tycker detta är snuskigt.

Vi är ett par som älskar varandra. Har han verkligen rött att säga så till mig och vad ska jag göra?

• Svar på tråden Överkänslig sambo
  • Anonym (Elin)
    Anonym (Tjej) skrev 2024-08-01 20:12:28 följande:

Det är ganska respektlöst att ligga och onanera när din sambo ligger bredvid o du vet att han inte vill ha sex.
    Sjukt faktiskt 

Respektlöst? Så jag får inte hålla på om jag är sugen? 
  • Anonym (Elin)
    Anonym skrev 2024-08-01 20:16:36 följande:

Inte okej att väcka någon eller störa någons sömn pga onani

Nehe, vad ska jag göra då?

• Anonym (Elin)
    Anonym skrev 2024-08-01 20:19:26 följande:
    Jo.
    Felet är att du stör någons sömn
    Ja, men för det behöver väl man väl inte överdriva?
  • Anonym (Elin)
    Anonym (kanske?) skrev 2024-08-01 20:25:07 följande:

Gå ut och onanera i soffan?

Nej, jag vill inte ligga i soffan och pulla. 
  • Anonym (Elin)
    Anonym (Tjej) skrev 2024-08-01 20:27:10 följande:

Man gör bara inte så. Man går iväg isåfall o gör de privat. 

Men jag bli kåtare och kommer lättare  av att han ligger där, så brukar fantisera saker när jag pullar och han ligger jämte och sover.
  • Anonym (Elin)
    Anonym skrev 2024-08-01 20:30:34 följande:
    Var någonstans där ingen störs
    Normal hyfs
    Men då hinner jag ju inte väcka honom så han kan hjälpa till
  • Anonym (Elin)
    Anonym (kanske?) skrev 2024-08-01 20:30:38 följande:
    Fortsätt då att onanera i sängen och låt sambon bli mer sur och irriterad det kommer säkert göra att ni komma ha ett långt härligt förhållande ihop.
    Men att han är en man och så känslig som till och med uttrycker att man är snuskig bara för man onanerar normalt. Jag visste inte att min sambo var så känslig
  • Anonym (Elin)
    Anonym (Vad i) skrev 2024-08-01 20:37:35 följande:

Sjukt respektlöst, och ärligt talat ett stört beteende. Du har en gränslöshet kring onani som inte är sund eller normal. Hade du varit min partner hade jag krävt att du skulle söka hjälp, annars blir det särbo utan övernattning. Eller tack och adjö. 

Tycker det är respektlös när ens partner kallar mig för snuskig bara för att jag gör mitt
  • Anonym (Elin)
    Anonym (Tjej) skrev 2024-08-01 21:34:12 följande:

Jag tror TS är ett troll

Bara för att jag är en tjej och gillar sex så är jag troll?
  • Anonym (Elin)
    Anonym (kukihuvudet) skrev 2024-08-01 21:41:00 följande:

De som beskriver övergrepp är verkligen den lägsta nivån av noll.

Övergrepp? Jag har inte tagit hans hand  mot min fitta eller liknade? Sluta överdriv
  • Anonym (Elin)
    Anonym (Tjej) skrev 2024-08-01 22:26:49 följande:

Hjälpa till? Är du förlamad i händerna? 

onani är ju liksom hela grejen att man gör de själv. Ganska så otrevligt att bli tvingad till nåt sexuellt då man inte vill

Nej, jag är inte förlamad men hans händer/fingrar är magiska. Sen bara vetskapen att det är han som pullar mig blir man extra våt av. Att få slicka av hans fingrar efteråt, mums.
  • Anonym (Elin)
    Lynx123 skrev 2024-08-01 23:07:26 följande:

Låter som att du inte riktigt förstår vad omtänksamhet är. Det där beteendet är rätt oroväckande.

Han får ju hålla på med min fitta hur mycket som helst, det vore väl han vara glad över?
  • Anonym (Elin)
    Anonym (Jenny) skrev 2024-08-01 23:51:36 följande:

Hade du verkligen gjort det helt tyst när han sov hade väl varit en annan sak.. men att du skriker och väcker honom och vill att han ska hjälpa till (om han inte vill) känns väl inte helt ok. Du kan väl gå ut till soffan eller toaletten eller nått isåfall? 

Det är min säng också och han ska mogna till. Att kalla sin partner för snuskig är omoget
Svar på tråden Överkänslig sambo