• Anonym (S)

Är jag löjlig eller är det märkligt?

Är hon nära sin kompis annars? Eller har det kommit upp nu att de plötsligt ska börja umgås? Jag hade inte varit bekväm i situationen! Som sagt, varför berättar man ens det?? Jag dejtade en kille när min nuvarande sambo plötsligt dök upp, inte fasen har jag tryckt upp det i fejjan på honom!

• Anonym (S)
    Anonym (K) skrev 2024-08-02 12:51:31 följande:
    Håller med, men hon kanske bara sa det så där i förbifarten och tänkte inte på att det kunde betyda något. Men, om du då inte berättade vilka andra du dejtat, skulle du som tjej i ts situation förvarna att du haft kontakt med den där killen? Jag tror jag skulle känna mig tvungen att göra det för om det kom fram till ens pojkvän på annat sätt kan det verka som att man har något att dölja.
    Det verkar ju inte ens ha varit nåt! De dejtade inte ens för han var inte intresserad! Verkar ju inte varit värre än att man tycker filmstjärnor är snygga. Vad är det att dra upp?? Och vem ska det annars komma ifrån?? Kompisen? "Höhö, jag fick den som din tjej ville ha, höhö!". Är ju snarare hon som gör bort sig rätt fett då.
Svar på tråden Är jag löjlig eller är det märkligt?