Inlägg från: RaYzLeR |Visa alla inlägg
  • RaYzLeR

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Jag kollar på Det okända på sjuan just nu. Innan så har jag hängt upp en fönsterlampa i vardagsrumsfönstret.

• RaYzLeR
    Mayjel skrev 2025-05-06 03:36:53 följande:

Varit på Liseberg och köpt bakelser. Tekniskt sett så hände detta igår då det är en ny dag nu, om än en mycket tidig sådan. 

Kollar ASMR-videor på Youtube med ryggmassage-tema just nu. Såna klipp gör en avslappnad så man somnar lättare. 

Jag brukar med kolla på ASMR-videos. Man blir avslappnad av det. Har just lagt mig i sängen och ska kolla på ASMR, skönt att somna till. Glad
  • RaYzLeR
    Mayjel skrev 2025-05-06 04:22:28 följande:
    Nåt speciellt tema du gillar? Massage är en favorit hos mig. Eller när någon gör ett besök hos en barberare och blir lite ompysslad på olika sätt.

ASMR är bra, både för avslappning och som en sorts substitut för oss som inte får så mycket beröring i våra egna liv. Jag tycker att ASMR-massage är en god ersättare för den äkta varan, faktiskt. 
    Jag gillar doctor exam och eye exam, med ficklampa som man ska följa med blicken. Sen gillar jag massage med. Glad
  • RaYzLeR

Jag har just spelat Quake III Arena. Snart så ska jag se Södertälje polisen på Kanal 9.

• RaYzLeR
    Eurydike skrev 2025-05-17 01:53:56 följande:
    Det var riktigt trevligt! Hon knuffade inte ner mig från berget och vill ses igen 🤩
    Ska ni bli ett par kanske? Glad Min syster har en flickvän som hon är förlovad med, och funderar på att gifta sig i sommar. Glad
  • RaYzLeR

Jag kollar på film. Sen jag skaffade filmkanalerna + TV-kanaler hos Boxer så har det blivit mycket filmtittande. Glad

• RaYzLeR
    Mayjel skrev 2025-08-13 02:03:46 följande:
    Är du fortfarande aktiv på Flashback? 
    Nej jag är inne där ibland men jag skriver knappt något där längre. Jag har börjat hänga på SweClockers istället, ett datorforum. Glad
  • RaYzLeR
    Mayjel skrev 2025-08-13 02:19:20 följande:
    Du vet vem jag är va? Vi har pratat på Flashback. Och även i telefon en gång. Fast du minns kanske inte detta. Tror att du var lite på snusen just då. 
    Jo jag vet vem du är. Men du hette nåt annat på Familjeliv då, du har bytt alias. Du hette inte Mayel då. Glad
  • RaYzLeR
    Mayjel skrev 2025-08-13 02:36:47 följande:
    Det var en viss person som gjorde att jag inte kunde använda det kontot längre, en jobbig människa som förföljt mig härinne.

Jag trodde först att du var han men tveksamt efter att jag hört dig i telefon. Du lät som om du kom från den stad du tidigare nämnt. Den dialekten hade du. Kanske bäst att inte nämna staden ifall du ville hålla det anonymt. 
    Nej det är inte hemligt. Linköping. Glad Hoppas du slipper bli förföljd med ditt nya alias. Hänger du fortfarande på Flashback?
  • RaYzLeR
    Mayjel skrev 2025-08-13 03:05:27 följande:
    Japp, precis en sådan dialekt hade du. Nä, ganska sällan numera. Har tappat intresset lite för Flashback. Du då?
    Nej jag har tröttnat på Flashback. Hänger på SweClockers och Familjeliv istället. Jag hängde mycket på Flashback när jag drack. Men nu har jag ju varit nykter i nästan två år. 
  • RaYzLeR

Du har bra smaksinne som kan känna skillnad på Ahlgrens bilar. Själv så känner jag bara att det smakar sött, men kan inte urskilja någon speciell smak. Fast jag har överlag dåligt smaksinne tror jag. Glad

Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag