Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
Jag kollar på Det okända på sjuan just nu. Innan så har jag hängt upp en fönsterlampa i vardagsrumsfönstret.
Jag kollar på Det okända på sjuan just nu. Innan så har jag hängt upp en fönsterlampa i vardagsrumsfönstret.
Tittar på Sista kontraktet.
Ligger på en madrass i vardagsrummet hos en kompis och kollar på mobilen. 
Varit på Liseberg och köpt bakelser. Tekniskt sett så hände detta igår då det är en ny dag nu, om än en mycket tidig sådan.
Kollar ASMR-videor på Youtube med ryggmassage-tema just nu. Såna klipp gör en avslappnad så man somnar lättare.
Jag har just spelat Quake III Arena. Snart så ska jag se Södertälje polisen på Kanal 9.
Min syster har en flickvän som hon är förlovad med, och funderar på att gifta sig i sommar.
Surfar runt på Familjeliv och SweClockers.
Har just gått upp. Kunde inte sova.
Klippt gräsmattan på landet som pappa och hans fru äger.
Jag kollar på film. Sen jag skaffade filmkanalerna + TV-kanaler hos Boxer så har det blivit mycket filmtittande. 
Hoppas du slipper bli förföljd med ditt nya alias. Hänger du fortfarande på Flashback?
Du har bra smaksinne som kan känna skillnad på Ahlgrens bilar. Själv så känner jag bara att det smakar sött, men kan inte urskilja någon speciell smak. Fast jag har överlag dåligt smaksinne tror jag.