Han gillar inte att ligga(?)
Killar utan sexlust, hjälpVarning för lång text, men vill ge så tydlig bild av helheten som möjligt.
Jag har några relationer i bagaget och aldrig träffat någon det funkat så bra och smärtfritt med som med han.
Han har bara träffat nån tjej nån månad tidigare. Jag är den första i princip i allt. En tjej har träffat hans pappa 1 gång. Annars är jag den första som är med på familjemiddagar, släktträffar osv. Jag är tom den första som han haft hemma hos sig.
I början sa han att han vill vänta med sex vilket jag så klart respekterat. Han har en otroligt dålig självkänsla. Han gömmer sin kropp, jag har aldrig fått se han naken. Han har inte vart bekväm när jag tagit på hans bröst eller mage innanför tröjan. Har jag kommit för nära hans skrev har han snabbt tagit min hand, flyttat den eller hålt den som att han är rädd att jag ska röra där. Han har reagerat med en chockad blick när jag tog av mig trosorna för att ta på bikini inför han trots klänning på, som att han aldrig sätt en naken tjej förut.
Jag har så klart funderat om han är oskuld, har liten kuk, om nån vart elak mot han osv. Har velat men inte vetat hur jag ska fråga.
Nu pratar vi om att flytta ihop, så jag tog upp frågan då.
Hans spontana reaktion var att han vill ha sex med mig men har dålig självkänsla och vet inte kring vad och varför. Senare på kvällen berättar han att han inte tänker på sex så ofta, han har haft sex men inget driv sedan 20, och inte haft sex på flera år nu, att jag har nog större behov än han, om nån skulle vara otrogen så är risken större att det är jag, en annan tjej har vart det tidigare mot han, ocg han säger igen att han vill ha sex med mig.
Onanerar gör han ibland, men behöver påminna sig själv att det kan vara bra att göra.
Vet inte hur jag ska uppfatta allt det här. Om han helt enkelt inte gillar sex, eller om oerfarenhet,dålig självkänsla och tjejer som inte vart snälla mot han är grundproblemet. Jag har ett behov av sex och han verkar förstå att det är viktigt och vill att det ska funka även med det.
Även om jag fortfarande inte fått se han naken så kan jag röra hans kropp utan att han tycker det är jobbigt, och jag kan vara nära hans skrev och råka nudda kuken utan att han får panikliknande reaktioner. Låter det omöjligt att sexlusten skulle kunna bli bättre med tiden, eller är det stor risk att de kommer fortsätta vara dött?