• Anonym (?)

Hur ofta hörs ni som dejtar?

Vi har dejtat några veckor och setts ganska frekvent 
    Före vi sågs första gången skrev vi hur mycket som helst 

Nu igår säger han att det blir så mycket skrivande så han blir matt
    Godmorgon och godnatt och ev något däremellan tycker han 

Till saken hör att vi kommer ses tidigast om 1 v igen,  pga barnen. 

Är det vanligt att man hörs så lite?

• Svar på tråden Hur ofta hörs ni som dejtar?
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Det är säkert vanligt om man antingen inte är särskilt intresserad alternativt att man har fler på gång som man också måste "hålla varma".

• Anonym (Kalle)

Jag orkar inte skriva hur mkt som helst, ofta är det inte ens viktiga saker som diskuteras. Jag skriver om det är något, och sedan något litet på kvällen. Sedan föredrar jag att man ringer om man vill prata lite mer. Men högst en gång per dag. Det finns liksom annat att göra också, jag sitter ogärna med mobilen om jag arbetar eller umgås med folk. 
    Jag fungerar absolut inte med tjejer som vill ha massor av kontakt och som frågar varför jag inte svarar osv. Känns osäkra och efterhängsna. 

• Anonym (?)

Mm jag anade det
    Tycker det känns väldigt svalt

• Anonym (?)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-08-20 18:59:46 följande:

Jag orkar inte skriva hur mkt som helst, ofta är det inte ens viktiga saker som diskuteras. Jag skriver om det är något, och sedan något litet på kvällen. Sedan föredrar jag att man ringer om man vill prata lite mer. Men högst en gång per dag. Det finns liksom annat att göra också, jag sitter ogärna med mobilen om jag arbetar eller umgås med folk. 
    Jag fungerar absolut inte med tjejer som vill ha massor av kontakt och som frågar varför jag inte svarar osv. Känns osäkra och efterhängsna. 

Även om du är intresserad av tjejen?
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (?) skrev 2024-08-20 19:02:01 följande:
    Även om du är intresserad av tjejen?
    Ja. Jag har dels ett arbete under dagarna, är lärare på gymnasiet. Sedan har jag lite hobbys/hänger med polare. 
  • Anonym (?)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-08-20 19:05:02 följande:
    Ja. Jag har dels ett arbete under dagarna, är lärare på gymnasiet. Sedan har jag lite hobbys/hänger med polare. 
    Okej 
    Intressant att höra 
    Jag är väldigt ovan att dejta överlag och de två jag dejtat har varit väldigt intensiva på att höras

Den här personen har väldigt mycket jobb
    Driver eget
    Sen vet jag nu, efter att vi setts ,att hans telefon plingar NONSTOP pga företaget 
    Även kvällar och sent
    På så vis förstår jag att han är less på telefon 
    Men jag trodde väl att jag skulle vara lite extra viktig

Sen var han som sagt väldigt på från början
    Skickade bilder filmklipp osv
    Nu inget
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (?) skrev 2024-08-20 19:12:40 följande:
    Okej 
    Intressant att höra 
    Jag är väldigt ovan att dejta överlag och de två jag dejtat har varit väldigt intensiva på att höras

Driver eget
    Sen vet jag nu, efter att vi setts ,att hans telefon plingar NONSTOP pga företaget 
    Även kvällar och sent

Nu inget
    Man behöver inte mäta hur viktig man är genom antal sms. Jag har dejtat tjejer som inte ens kan lägga undan telefonen på en dejt, utan måste bara läsa vad andra skriver, ofta inget viktigt. 
  • Anonym (?)

Näe men jag tänker att det är ett sätt att lära kännas

• Anonym (Skumt)
    Anonym (?) skrev 2024-08-20 19:12:40 följande:
    Okej 
    Intressant att höra 

Driver eget
    Även kvällar och sent

Nu inget
    Hur vet du att det är jobbet som hela tiden skickar meddelanden under kvällar och helger? Låter ju sjukt skumt.
  • Anonym (?)
    Anonym (Skumt) skrev 2024-08-20 20:20:36 följande:
    Hur vet du att det är jobbet som hela tiden skickar meddelanden under kvällar och helger? Låter ju sjukt skumt.
    Nja

Det är larm snarare, alltså ingen som skriver sms eller så
Svar på tråden Hur ofta hörs ni som dejtar?