Inlägg från: Anonym (Cry me river) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Cry me river)

Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.

Hoppas du förstår att kvinnor generellt sett är mycket bättre på att vara och sköta sig på egen hand. Deras psykiska hälsa lider inte på samma sätt som män.

I klartext, dom påverkas väldigt lite eller inte alls av att du valt att vara ensam frivilligt eller ofrivilligt. Detta förstärks av antalet gnäll trådar som oftast postas av män. Ser du kvinnor pocka på samma uppmärksamhet? Nej, just för att dom hanterar det bättre.  

• Anonym (Cry me river)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-30 23:44:49 följande:
    Viktkontroller bör införas för alla och inte bara kvinnor.  
     Då borde dom börja med tvångs kontrollera ditt psyke. Du låter allvarligt psykiskt sjuk. Man äger varken andra personer eller deras kroppar. Ganska oroande med individer som dig i samhället. Att du inte har några större framgångar med kvinnor. Förvånar mig  inte. Dom springer åt andra hållet. Och undviker dig som pesten förmodligen. Du har för mycket läskiga vibbar. 

Om jag snappar upp det hos dig i enbart text. Vill jag inte ens veta hur mycket i verkliga livet. Hoppas du får den hjälpen du uppenbarligen behöver. Det är liksom inte friskt att sitta och starta 25 trådar specifikt om kvinnors vikt och kommentarer i samma flöde. Dessa kvinnor skiter i dig i alla fall. Om du visste den tiden du slösar på enbart strunt. Underlig figur.
Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.