Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.
Man ska inte dra över alla kvinnor på samma sida. Det jag är orolig som man. Det är att vi är inte lika inför lagen.
skulle en kvinna ge mig en lavett i förhållandet så kommer det inte hända något. däremot om jag gör det tar det hus i helvete och till och med bli av med vårdnaden till mitt barn. Det pratas om det i vissa partier.
Bli min sambo med barn så bestämmer hon om jag ska bli vårdnadshavare. använd kondom då? jag tror inte många förhållande använder kondom i ett förhållande utan man litar på sin tjej och skulle det bli ett barn när inte han vill så är det hans fel. för han har ju inte använt kondom. Män måste få ett bättre preventivmedel så han också kan bestämma när han vill ha barn.
Vi har samtyckslagen. Man ha sex med en tjej och nästa dag så ångrar hon sig och då blir jag våldtäcksman och säkert förlorar jobbet. fruktansvärt jobbigt.
Nu är det långt ifrån alla tjejer som skulle göra detta, men ni förstår att man måste verkligen hitta en stabil tjej och inte tänka med lilla huvudet =)