Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Hon ville dejta långsamt. Jag bröt av dejtingen men var jag för snabb??

Träffade på en som höll på så hela tiden, det gör jag inte om. Det blir ännu värre när du har fäst dig vid henne om ni fortsätter att dejta. Du vill träffas men allt annat är viktigare än dig. Höll på att göra mig galen så avslutade, borde ha gjort det nästan direkt istället.

• Anonym (Mia)
    MasterNinja skrev 2024-09-11 09:45:07 följande:
    Ja hon känns full av bs... Hon sa att hon hatar att såra andra och att det gör ont i hela henne men samtidigt var hon ganska sårande i sista messet mot mig så tror inte det var särskilt jobbigt för henne alls egentligen..
    Nämen precis, hon skaffade en ny kille som hon "dejtar nu" på mindre än 2 veckor och där ska det minsann vara exklusivt från början... Låter helt sinnesrubbat när hon var så förbannat stressad över allt med mig och ville ta allt såååååååå långsamt och fick ångest hit o dit... Låter jäkligt konstigt.
    Men ja jag försöker se det som att jag dodged a bullet som sagt... även om jag tappat hoppet ännu en gång nu på att träffa någon alls..... Önskar nästan att jag bisste vem nya killen var så man kunde varna honom 😆😆
    En del säger en sak och beter sig sedan kyligt. Snacka är lätt, jag försöker gå på beteende istället. Tycker att du ska försöka ta lättare på det, ni träffades bara en gång, det är i stort sett inget. Det du kan ta med dig är att dom som blir besvärade av frågor om vad man söker antagligen söker ett situationship, som ett förhållande men utan några skyldigheter. Eller kk. Dom vet att är dom öppna med det så stänger det dörrar för dom. Så därför kan dom dra folk med sig som inte sätter gränser om man låter dom hållas.

Äh, såna som hon kommer att ha en rad korta "förhållanden", det blir inga lyckliga slut om hon är så som jag tror. Det kan räcka imo, gå vidare för att hitta nån som passar dig istället för dom finns.
Svar på tråden Hon ville dejta långsamt. Jag bröt av dejtingen men var jag för snabb??