• Anonym (L)

Jag är den eviga singeln

Det tristaste är att du frågar dig själv om det är för att du är vit. De flesta vita svenska män har inga problem att hitta tjejer. Frågan indikerar att du har värderingar som garanterat bidrar till dina svårigheter även om det sannolikt finns fler orsaker. Men börja med att jobba där.

• Anonym (L)
    Anonym (/) skrev 2024-09-11 07:37:40 följande:

Känner med dig. Är i ungefär samma ålder och har aldrig lyckats träffa en kvinna. Men tror inte en sekund på att det beror på utseende eller hudfärg då jag ser många vita män med sämre utseende än jag. Men de har ofta ett bra och orubbat självförtroende och mitt är allt annat än så. Vilket kanske inte är konstigt då man alltid blir nobbad (jag vågar försöka och har gjort det mycket men har alltid blivit nobbad när jag försökt IRL). Har försökt på nätet också och har under 17 år skramlat ihop 5 dejter. 1 dejt med 5 olika tjejer. Aldrig mer än en dejt med någon tjej. Klart självförtroendet sviktar då men det blir ju ett moment 22 som är svårt att bryta. Gissar att det är det som spökar för dig med men det kan ju vara annat också.

Se och lär av en som fattar nåt. Pinsamt TS att du ignorerat detta hittills.
  • Anonym (L)
    Harnok skrev 2024-09-13 16:43:19 följande:
    Mina föräldrar har faktiskt nämnt två orsaker. Min mamma har sagt att jag är för kort och min pappa har sagt att jag är för tillbakadragen.

Båda har nog rätt.
    Antar att de ha samma värderingar som du om ingen påpekat din syn på hudfärgs inverkan? Ser att du konstant undvikit att svara på de som noterat dessa. Kan bara undra varför.
  • Anonym (L)
    jontebula skrev 2024-09-13 17:06:30 följande:

Går inte hitta en tjej i sverige som average man, deras krav är sjukt höga!

Den genomsnittliga svenska mannen hittar tjejer. Det är en minoritet som inte gör det.
  • Anonym (L)
    Anonym (Varför?) skrev 2024-09-13 20:21:26 följande:
    Intressant att det här ska räknas som ett grundläggande behov när kvinnor missgynnas 
    Vad menar du? Jag är man till att börja med.
  • Anonym (L)
    Harnok skrev 2024-09-17 18:38:26 följande:
    Kan du sammanfattar varför? För jag är lite blyg eller för att jag inte vill skaffa barn med en icke-svensk tjej?
    Du har fått svar från flera men du har ignorerat dem. Du väljer att se bort från de som identifierar dina huvudproblem. 
Svar på tråden Jag är den eviga singeln