• Anonym (Kratos)

Vill oppositionen ha antisemitism ?

Socialdemokraterna och Vänsterpartiet hade inte vett att i kammaren applådera  när statsministern högt och tydligt fördömde antisemitismen i vårt land. Vill oppositionen att antisemitismen ska eskalera? Oppositionen tiger sig igenom kritiken och vänder sin blick. Antisemitismen får aldrig bli vardagsmat, vi vet bättre!

Drevet som fördes mot Ulf Kristerson där han överöstes med kommentaren "Heidi Fried" har nu visats sig vara obefogad. Jag upplever att drevet som oppositionen kör mot regeringen är ett sätt att tysta hatbrottet som judarna utsätts för här i Sverige. Om Heidi Fried var vid livet, hur tror ni att hon hade reagerat?

Det här är riktigt allvarligt, nästa val är helt avgörande om hur vi vill att vårt samhälle ska se ut, för vid nästa val står demokratin på spel! Tänk er för riktigt noga! Jag kommer aldrig mer lägga min röst på oppositionen!  ALDRIG!

• Svar på tråden Vill oppositionen ha antisemitism ?
  • nihka
    Anonym (Kratos) skrev 2024-09-17 19:22:51 följande:
    Sakfrågan?
    Källa som stödjer ditt påstående om koppling mellan partisympatier och hamasstöd. Och eftersom vi inte har åsiktstegistrering i Sverige finns inga sådana källor att tillgå. Så nu slänger vi dina "fakta" på sophögen där de hör hemma.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (Kratos)
    nihka skrev 2024-09-18 17:05:45 följande:
    Källa som stödjer ditt påstående om koppling mellan partisympatier och hamasstöd. Och eftersom vi inte har åsiktstegistrering i Sverige finns inga sådana källor att tillgå. Så nu slänger vi dina "fakta" på sophögen där de hör hemma.
    Varsågod, kasta på du. Jag är tveksam till att källan hade gjort någon nytta.

Somliga underskattar att använda hjärnkapaciteten som ett verktyg (säger inte att det är du). Vissa saker förstår man bara och då behöver jag inget underlag för att lägga ihop ett och ett. Sen att du vill ha fakta presenterat för dig, det är något som får stå för dig.

Lägger du ihop :

-SÄPOs varningar om underrättelseroteln
    -Socialdemokraternas tafatta ansträngningar att ta till sig Säpos rekommendationer.
    -Socialdemokraterna som infiltrerades av muslimska brödraskapet.
    -El-Hajs försök till att påverka asylärende för en konservativ imam.
    -El-Haj som vilde i riksdagen.
    -El-Haj som figurerats med Hamassympatisörer.
    -Nyans som vill värva El-Haj.
    -Radikaliseringar som sker i Sverige.
    -Magdalena  som säger att socialdemokraterna samarbetar med Hamas främsta politiska motståndare

Det Säpo varnar för är ju vad socialdemokraterna vill vinna röster på.

Om du inte förstår att dessa punkter gör en inverkan på vårt demokratiska system så har jag VÄLDIGT svårt att tro att källor skulle hjälpa dig.

Nu har Magdalena utryckt att Hamas ska lämna sin plats, men vad hjälper det när EL-haj är som en orubbad sten? Det är redan försent.
    Men det verkar som att det har börjat gått upp ett litet ljus för socialdemokraterna, så än är loppet inte kört.

Det är som det är, önskar dig en trevlig kväll!
  • nihka
    Anonym (Kratos) skrev 2024-09-18 20:08:27 följande:

Somliga underskattar att använda hjärnkapaciteten som ett verktyg (säger inte att det är du). Vissa saker förstår man bara och då behöver jag inget underlag för att lägga ihop ett och ett. Sen att du vill ha fakta presenterat för dig, det är något som får stå för dig.

Lägger du ihop :

-Socialdemokraternas tafatta ansträngningar att ta till sig Säpos rekommendationer.
    -Magdalena  som säger att socialdemokraterna samarbetar med Hamas främsta politiska motståndare

Om du inte förstår att dessa punkter gör en inverkan på vårt demokratiska system så har jag VÄLDIGT svårt att tro att källor skulle hjälpa dig.

Nu har Magdalena utryckt att Hamas ska lämna sin plats, men vad hjälper det när EL-haj är som en orubbad sten? Det är redan försent.
    Men det verkar som att det har börjat gått upp ett litet ljus för socialdemokraterna, så än är loppet inte kört.

Alltså ingen källa på dina påståenden. Men fortsätt leta du Skrattande

Att något förekommer är inte detsamma som det dominerar hur än du tycker hit och dit.

Skiter fullständigt i din kväll.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • klyban
    Anonym (Kratos) skrev 2024-09-18 20:08:27 följande:

Lägger du ihop :

Intressant att det ska gå igenom en lång tankekedja och gör kopplingar på kopplingar, på kopplingar och vars enda mål ser ut att vara att smutskasta såssarna.

Du verkar upprörd över vi inte har en åsiktsregistrering i Sverige.
    EL-haj är folkvald, och det finns PRECIS INGENTING någon kan göra åt detta, mer än väljaren och den är inte längre en som kommer rösta på S då.

Du vet, såna små petitesser Solig
    Blir rätt konstigt när man ser en användare har bara ett mål, och målet är att säga såssarna är dåliga och oavsett vad som sker, men komiskt blir det istället.

Och du kallar folk radikala, du bör se över dig själv på det området.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Vill oppositionen ha antisemitism ?