Inlägg från: felicityporter |Visa alla inlägg
  • felicityporter

Att skriva ett examensarbete som svagbegåvad

Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-27 02:57:21 följande:
    Jag kommer att regera inom kort. Stora skaror följer mig. Jag kommer att sitta med kronan på huvet och återinsätta purpur mantel med hermelinkrage. Ni kommer alla att försöka vinna mitt gillande när ni ser mig på stan klädd likt vasa
    Hahaha, du har humor åtminstone, det är också värdefullt! 👍
  • felicityporter
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-27 02:57:21 följande:
    Jag kommer att regera inom kort. Stora skaror följer mig. Jag kommer att sitta med kronan på huvet och återinsätta purpur mantel med hermelinkrage. Ni kommer alla att försöka vinna mitt gillande när ni ser mig på stan klädd likt vasa
    För det första skulle ingen riktig Alfa själv benämna sig som detta, för det andra kommer aldrig någon riktig Alfa hänga på familjeliv någonsin, men för det tredje är det bra att du har humor i alla fall. 😉
  • felicityporter
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-27 01:56:32 följande:

För egen del var det så illa att jag helt enkelt fick ge upp. Den svenska feminismen och jantelagen har gjort mig för svagbegåvad

Va?! Är det någon annans fel att du är svagbegåvad? Nog för att jag avskyr feminister och jantelagen, men man kan aldrig skylla bort sina egna tillkortakommanden på andra.
  • felicityporter
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-27 02:50:15 följande:
    Jag är Alfa men sverige gav mig aldrig möjligheten att leda och regera. istället tvingades man att bara plugga men då blev jag svagbegåvad.
    Du är inte Alfa, du är Beta. Och nej, Sverige bär inte skulden för dina tillkortakommanden. Jag garanterar dig detta. 
Svar på tråden Att skriva ett examensarbete som svagbegåvad