• Dal man

gillar ni kvinnor att bära Stay-ups ?

Finns det något mer kvinnligt och sexigt med tjejer/kvinnor som gillar att bära nylonstrumpor el stay-ups ? vad tycker ni ? 

• Svar på tråden gillar ni kvinnor att bära Stay-ups ?
  • Anonym (Tjej)

Gillar inte att ha något alls. Jag går alltid bar när jag kan.

Om jag måste ha något på benen har jag stayups. De åker inte ner. Jag har aldrig haft strumpbyxor. Höfthållare skulle jag aldrig ha.

• Lazzi
    Anonym (J) skrev 2024-10-24 14:54:07 följande:

Har någrs men aldrig använt. De är några år gamla. Vet inte riktigt när eller vart /hur/varför  jag ska ha dom. använder hellre strumpbyxor. 

Perfekt med strumpbyxor det gillas
  • Florali

Har stay ups ibland. Barbent ibland. Strumpbyxor ibland. Beroende på väder och situation. 

• Anonym (Beror på)

Det beror helt och hållet på situationen. Till jobbet har jag leggings under kjolen/klänningen. När jag ska träffa min älskling/vän har jag gärna stayups. Vissa är usla och silikonet tappar effekt fort, andra sitter som limmat och glider inte alls. Ibland räcker det att fukta silikonet lite så limmar det igen. 

• Anonym (Stannauppe)

Brukar ha stayups, i princip alltid när jag klär upp mig. Men även ibland i vardagen eller på jobbet. Gillar att känna mig lite extra sexig och min man älskar det! Tycker om att göra honom glad 😊

• Dal man

Är av uppfattningen att nylonstrumpor är endast väldigt sexiga om kvinnan ifråga har välskötta sexiga fötter som visar sig genom nylonet gärna med vackert målade naglar,annars går dom bort,verkar som många är dåliga på att vårda sina fossingar.

• Anonym (Dumt ordval från dig.)
    Dal man skrev 2025-04-23 18:25:26 följande:

Är av uppfattningen att nylonstrumpor är endast väldigt sexiga om kvinnan ifråga har välskötta sexiga fötter som visar sig genom nylonet gärna med vackert målade naglar,annars går dom bort,verkar som många är dåliga på att vårda sina fossingar.

Att vårda sina fötter har inget som helst att göra med att smeta giftiga kemikalier i form av nagellack på tånaglarna. Tvärtom så är det inte särskilt hälsosamt överhuvudtaget. 

Att vårda sina fötter handlar om att hålla dem rena och fria från förhårdnader, samt att klippa naglarna och möjligen dra ner nagelbanden, även om det sista mest är för syns skull. 
  • Anonym (Dumt ordval från dig.)

Och nej, jag bär inte stay-ups eftersom det är opraktiskt och obekvämt. Riktiga strumpbyxor är bättre och hasar inte ner, sålänge man har en bekväm storlek på dem. 

• Motherinlaw

Var tillsammans med en riktigt vältränad tjej för många år sedan som hade komplex för sin fina kropp.

Efter flera år lyckades jag övertyga henne om hur snygg hon var, ibland när vi skulle ligga så kunde hon överraska med stay ups och underkläder i samma stil och färg. Otroligt sexigt 

Svar på tråden gillar ni kvinnor att bära Stay-ups ?