Inlägg från: Anonym (Inget försvar men...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inget försvar men...)

Förbjud sex med alkohol?

Det här är inget försvar av kvinnan men det är inte roligt att åldras, snart fylla 50 och vara en gammal kärring med klimakteriebesvär. Känna att livet är i backspegeln och ingen tycker man är söt längre. Då kan det nog bli sådär ihop med alkohol. Det är inte så mycket riktat till pojken utan det är något man behöver bevisa för sig själv.

• Anonym (Inget försvar men...)
    Anonym (TS) skrev 2024-12-22 17:27:58 följande:
    Detta handlar nog med största sannolikhet inte hänt utan alkohol/tabletter/droger i kroppen. Sedan hamnar enormt många kvinnor i jobbiga situationer under klimakteriet. Inte fan våldtar dessa sina barns polare. Sedan är inte alkohol den enda orsaken, men det verkar vara en hög riskfaktor. 
    Ja alkohol är definitivt en hög riskfaktor och det hade sannolikt inte hänt utan alkohol. Men har du vart i klimakteriet själv eller? Du har ingen aning om hur det är och hur man känner sig. Särskilt som ensam/singel/gammal nucka som jag tror damen är. "Jaha nu är det bara att invänta döden men ändå 17 år kvar till pension" Inget att se fram emot, inget att leva för.

Jag försvarar inte själva agerandet, jag försöker förklara det.
Svar på tråden Förbjud sex med alkohol?