Inlägg från: TvillingmammaVästgöte |Visa alla inlägg
  • TvillingmammaVästgöte

fd. New Age människor

Anonym (Sanningssökaren) skrev 2024-12-27 19:19:08 följande:

Det blir långt, tack för du lyssnar

Är född med stark intuition ser igenom folk, det mediala har kommit senare för mig, har ingen i familjen som tror på sånt här eller har förmågor, vilket bidrar till min tvivel.
    Har utfört healing och vägledningar, både gratis och senare tagit betalt. Mina lärare, även andra säger jag har en stor förmåga som healer och medialt och ska använda den, har låtit mig styras rätt mycket av det trots eget tvivel, men enligt dem får man inte tvivla.

Tycker själv att ska en lära ut sådant som får eleven att öppna upp och utvecklar medialiteten, är det jätteviktigt att även lära ut att skilja på vad som är vad i det en tar in, vilket jag inte fått tillräckligt med verktyg i, även se att eleven kan koppla på och av medialt.
    I dagsläget tar jag nu in allt, hör till och med vad andra tänker, får information om människor jag inte bett om och inte vill veta, människors mörker, som senare visar sig stämma, ser även mörka väsen/entiteter som sprider rädsla osanningar, vill varken ge vägledning eller ge en healing i dagsläget då det är ett sånt michmach.

Tycker det är en belastning att vara medial, mår inte bra av det, har känt mig skuldbelagd för att jag inte vill använda mina förmågor att hjälpa andra, tycker det är jätteviktigt att veta vem informationen kommer från när man vägleder andra och att känna sig säker.

Nu blev svaret inte riktigt det du frågade

Läs Evangelierna, lyssna på Jesus , han varnade för falska profeterna. Och lyssna också på dig själv, din egen starka intuition, du känner att det inte känns bra. 
Svar på tråden fd. New Age människor