Inlägg från: Anonym (Nja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nja)

Min kompis är sur

Hon är en idiot generellt som du borde göra dig av med, du verkar bara duga när det passar henne och hon utnyttjar dig. Just här har du däremot gjort fel, på två sätt. Du borde ha avkrävt henne ett tydligare svar om när ungefär så du kunde planera din dag, men du lovade faktiskt utan att ta reda på detta så det är inte konstigt att hon är sur när du då är iväg och gör något annat.

• Anonym (Nja)
    Anonym (Saga) skrev 2025-01-05 11:30:49 följande:
    Nej jag förstår om hon är sur. Jag borde inte sagt att jag skulle köra henne. Medveten om det. Men jag har ju heller inga planer på att gå hemma och vänta tills hon hör av sig ich vill ha skjuts. Jag har skjutsat henne innan till saker. T.o.m hennes och hennes andra vänner i klubben. Aldrig frågar hon mig om jag vill följa med. Inget jag heller känner nått behov av alls men det blir lite "elakt" ändå på nåttsätt. Hon är ju alltid med mig i "mitt" gäng. Hon börjar ta min energi mer och mer. Har sista tiden umgåtts mindre med henne. Känner att jag når bättre av att umgås med andra. 
    Då hade du kunnat ta tag i situationen själv och kanske frågat under fm vilken tid hon hade tänkt sig. Du kunde till och med ha sagt att du behöver planera din dag och att ni annars får ta det en annan gång.

Men helt klart behöver ni bryta den här s.k. vänskapen.
Svar på tråden Min kompis är sur