Inlägg från: Anonym (Ui) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ui)

Dotters pappa tog sig friheten att föra över dotters sparpengar

Så fort hon får tillbaka sparpengarna så föreslår jag att hon för över dom till dig så han inte kommer åt dem. 
    Varför loggar han in på hennes bank? Detta är ju sjukt. Hon får använda kontanter i den mån det går fram till 18-årsdagen. Eller om du kan fixa ett konto i ditt namn som hon har ett kort till. 

• Anonym (Ui)
    Anonym (Louise) skrev 2025-01-08 11:54:17 följande:

Inte för att han verkar vara en toppenförälder, men att ha lite koll på sin minderåriga dotters konto och bli väldigt misstänksam när där finns en mystisk swish på  flera tusen låter normalt.

Skulle inte du ha reagerat på det?

Att han ens kollar är ju jättekonstigt. Mina föräldrar kollade inte mina konton alls. 
  • Anonym (Ui)
    Anonym (Dj) skrev 2025-01-08 18:02:42 följande:

Nu påstår pappan att han måste själv också vara med och godkänna att dottern köper nåt för som kostar flera tusen. Annars är det stöld. Hur kan det vara stöld när hon betalt för egna intjänade pengar? Sparat själv för att köpa en hund?  

Skitsnack från hans sida. Tänk om det skulle behövas varje gång en tonåring köper ny telefon, moppe, cykel, körlektioner, resa etc. Hade blivit ett jäkla hallå och bök.
Svar på tråden Dotters pappa tog sig friheten att föra över dotters sparpengar