Inlägg från: Anonym (Det_får_man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Det_får_man)

Får man ligga runt som äldre mamma

Ja, det får man, varför skulle man inte få det? Min son är 17 och bort fortfarande hemma, men då jag är skild sedan 6 år tillbaks så dejtar jag en del män som jag bara har sex för natten med. Min sons rum ligger intill mitt, men han har aldrig haft ont av att höra mig ha sex och njuta av livet.

• Anonym (Det_får_man)
    Anonym (Lena) skrev 2025-06-27 08:55:22 följande:
    Klart man får!!
    Jag är 55 och nyskild och har sex med vem jag vill. Mina barn behöver inte veta och har inget med mitt sexliv att göra. 
    Förra veckan hade jag sex med fyra olika killar. Alla mellan 25-35. I sommar har jag bestämt sexträffar med flera olika. Förhoppningsvis blir det några trekanter också.
    Underbart att du passar på att njuta av livet innan det är "försent" s.a.s. Min yngste älskare är 24 och han avgudar verkligen mig och min kropp, men skulle aldrig få för mig att inleda något seriöst med honom. Han är ung och när han har "sexat färdigt" med mig och är redo att inleda ett förhållande med en kvinna i hans egen ålder, så släpper jag honom.
  • Anonym (Det_får_man)
    josve111111 skrev 2025-08-28 15:55:16 följande:
    Hoppas du skämtar. 
    Nej, varför skulle jag göra det? Det är väl högst naturligt att vilja ha ett sexliv vilken ålder man än är i?
  • Anonym (Det_får_man)
    LindaLove skrev 2025-09-05 14:32:40 följande:

Njut av livet medan du kan!

Det verkar vara en trend i samhället just nu med yngre killar och äldre tjejer/kvinnor. Har en kusin på 32 som vittnar om att hon aldrig blivit så uppvaktad på krogen av unga killar som senaste 2 åren. Unga killar, från 18 år, som föreslår att de kan vara "friends with benefits" eller "toy-boy"! Hon berättar att det är samma för hennes vänner och att "flera" har "skattat en ung kk"!

Sen berättar en kompis att hennes mamma, som är 51, träffar en kille på 21. De umgås och ligger.

Låter lovande att åldras ändå! :)

Ja, fördelen är ju också att de flesta av oss kvinnor vet och har en bättre känsla för hur vi ska hålla oss snygga och attraktiva långt upp i åldern, till skillnad från gubbarna som gärna vill gå åt det fulare hållet, samtidigt som de inte fattar varför yngre kvinnor inte går igång på dem-
Svar på tråden Får man ligga runt som äldre mamma