Inlägg från: Miss Sunny |Visa alla inlägg
  • Miss Sunny

Får man ligga runt som äldre mamma

Anonym (Vill också) skrev 2025-01-23 08:51:31 följande:

Jag är inte exakt lika gammal som dig, är inte gift och har inga barn. Jag är +35 

Men jag vill ha en älskare typ. Dock finns det regler. Vi ska inte veta något om den andre. Inte ens våra riktiga namn. Utan använda alias.  

Jag vill bara ha sexet inget annat, är inte ute efter att lära känna eller bilda någon djupare connection eller någon slags kärleksrelation. Inga kyssar eller smek. Eller något gosande eller trams om att stanna över natten.
    Och efter sexet går vi våra skilda vägar, tills nästa gång.

Det här borde ju de flesta män älska. Då det saknar förmåga att älska och ha djupare känslor. Jag menar att merparten av män är oftast bara intresserade av sex och inget annat. 

Problemet för mig vore nog att hålla nere förfrågningarna. Rena drömscenariot.  

Det är något jag tänkt mer och mer på. Det ska vara så opersonligt som möjligt. Handlar bara om njutning ingenting annat.

Kan han inte följa reglerna, då är det goodbye och han får aldrig någonsin kontakta mig. Han är död då. Så får man välja ut nästa man tänker jag.

Sex utan kyssar hångel och smek ä helt uteslutet för mig, då jag går i gång på det.  Annars håller jag med i det du skriver.
  • Miss Sunny
    Anonym (Vill också) skrev 2025-01-23 13:01:08 följande:
     Jag förstår det, men för mig är det kärlekshandlingar och token på att det betyder mer än bara sex. Det är så par beter sig eller som kära.

Men jag förstår helt din sida med. 
    Å det är väl par som "bara" är kåta som beter sig så också   ;)

Annars så har inte din son med detta att göra, så sant du inte knullar hans kompisar eller jämnåriga.  Han får skaffa sitt eget boende om det stör honom.
  • Miss Sunny
    LindaLove skrev 2025-09-05 14:32:40 följande:

Njut av livet medan du kan!

Det verkar vara en trend i samhället just nu med yngre killar och äldre tjejer/kvinnor. Har en kusin på 32 som vittnar om att hon aldrig blivit så uppvaktad på krogen av unga killar som senaste 2 åren. Unga killar, från 18 år, som föreslår att de kan vara "friends with benefits" eller "toy-boy"! Hon berättar att det är samma för hennes vänner och att "flera" har "skattat en ung kk"!

Sen berättar en kompis att hennes mamma, som är 51, träffar en kille på 21. De umgås och ligger.

Låter lovande att åldras ändå! :)

Har varit så förut också, bara mera dold då. Så bra för din kompis mamma, själv är jag 66 och har inte haft en man över 40 i min säng på årotal. Så visst är det skönt att åldras om man gillar sex.
  • Miss Sunny
    Miss Sunny skrev 2025-09-05 15:12:41 följande:
    Har varit så förut också, bara mera dold då. Så bra för din kompis mamma, själv är jag 66 och har inte haft en man över 40 i min säng på årotal. Så visst är det skönt att åldras om man gillar sex.
    Lite dålig formulerad kanske. Det jag menar är att om man fortfarande har hög lust och gillar sex efter klimakteriet, är det ingen sak att hitta män som "funkar" ;)
  • Miss Sunny
    Anonym (Lena) skrev 2025-09-07 10:01:43 följande:
    Ja det gäller att passa på! :)
    Sommaren har varit intensiv och kunde aldrig drömma om att jag kunde "få" så många unga, snygga och välutrustade killar! 
    Härligt !   Kör på och ha kul.  Ingen brist på unga män som vill ha oss.
  • Miss Sunny
    Anonym (TT) skrev 2025-09-08 10:50:07 följande:
    Det är för att killar som bara vill ha sex är väldigt lätta att hitta utan att DE tar betalt. 
    Sex på lika villkor alltså. De som vill av enbart njutning kan ha trevligt ihop.
    Exact !

Bättre kan det inte sägas, gemensam begär och åtrå över åldersspännen.
  • Miss Sunny
    Anonym (Nej tack) skrev 2025-09-23 01:25:34 följande:
    Dina homoerotiska fantasier bakom pressbyrån kan du behålla för dig själv. Sånt intresserar mig inte det minsta. 

Det är allmän kännedom att kvinnor är mindre intresserade av sex än män. Testosteron och en ständig spermieproduktion gör män långt mer fertila och kåta än kvinnor. Därmed inte sagt att alla män har lust att slampa runt. Alla är inte fula desperata källarrunkare som doppar i vad som helst. 

Haha, nej du. Det kallas att vara realist när man faktiskt förstår basala biologiska skillnader mellan män och kvinnor. Du borde öppna ögonen lite du med. Lär du dig långt mer än dina förljugna, PK-fierade "sanningar". 
    Det (fetade)  brukar vända vid en viss ålder, då blir det ofta tvärtom.
Svar på tråden Får man ligga runt som äldre mamma