• Nanna1

IVF 2025

Hej,

Stort Grattis till er som fått plus och håller tummarna för er andra.. ❤️
    Jag håller oxå på. Jag är 37 och har fryst ägg när jag var 34 och 35. I förra veckan tinade vi upp 15 av dom, varv 13 överlevde.. 7 visade därefter tecken på befruktning efter två dagar och idag så ringde dom från kliniken och berättade att endast ett hade överlevt till blastocyst och att den enda blastocysten var av dålig kvalitet (5CC)😥... Jag har 10 ägg till frysta på kliniken och bestämde för att tina även dom nu för att förhoppningsvis få ett bättre resultat med fler blastocyster med bätte kvalitet.. Jag har planerad återföring på tisdag så förhoppningsvis utvecklas npgra av dom 10 till blastocyster med bra kvalitet... Dom sa att dom ändå rekommenderar återföring av det embryot med dålig kvalitet, men jag är så rädd att eftersom det är dålig kvalitet att barnet skall få allvarliga sjukdomar eller något... 

• Nanna1

Idag satte dom in en blastocyst, så håller tummarna nu att det ska funka.. Men vågar knappt hoppas..... Jag tar oxå cyklogest 2 ggr per dygn. Till mig har dom sagt att om jag testar postivit så skall jag fortsätta med cyklogest hela vecka 8 ut.

Svar på tråden IVF 2025