Hejåhoj skrev 2025-07-17 06:35:19 följande:
Ja såklart, samma här med Falun fast tror de öppnar 11/8. Så jäkla typiskt att du hamna mitt i sommarstängt, måste ju va bara som en fortsatt lång rivning typ/väntan.. :( Mår du illa och annat stök?
På söndag den 13/7!😅 taaaack😄 Jag tog inget test idag, men imorrn tänker jag nog ta om jag inte har nå jobb direkt på morgonen! Behöver utrymme för alla känslor oavsett , är fan livrädd att testa denna gången!
hahah förstår dig!! Har vart sååå sugen att testa tidigt, men istället bara suttit å läst som maniskt på FL och fördrivit tiden så 😆 min sambo sa att äääh vänta å försök tänk på nå annat haha lätt för honom! Men har försökt och nu är det plötsligt rd10!
Ja dom frågade om vi ville göra en återföring innan semester eller efter . Men såklart ville vi så fort som möjligt! Men tänkte mig inte för om denna eviga väntan som skulle bli 😅
Har haft ömma bröst sen RD8 ungefär , illamåendet kom 5+2 och har hållt i sig . Har inte spytt men hängt över toa och i dikeskanter 😅 har varit lite yr med . Men peppar peppar , igår mådde jag bra !
Hur mår du ??
Åhh vad spännande ! Förstår vad du menar , testade på mina lediga dagar så man kunde smälta resultatet i lugn och ro!
Hahaha ja det är lätt för dom att säga 😅😅 bra jobbat 🤗