Inlägg från: Enlite sladdis |Visa alla inlägg
  • Enlite sladdis

BIM Mars 2025

Jag hoppar också gärna in här. Var med i feb tråden men min ägglossning är på ingång nu så blir Bim i mars istället.

Blev gravid och plussade i januari men det slutade i MA så fick ta tabletter 27/1. 

Testen har stegrat rejält nu i 36 timmar så tror det blir fullt utslag idag/ikväll. Vet att det kan ta tid att bli gravid igen. Men jag är såå glad att kroppen vill fungera igen !

Hur mår ni andra?

• Enlite sladdis

Kul att läsa att fler är nära ägglossning. Jag funderar dock vart min tog vägen. Testade intensivt bara för att se hur den bette sig. Men nä de bara sjönk:/ alla dessa test är tagna  inom 24 timmar. Det nedersta imorse.q någon som varit med om något liknande?

• Enlite sladdis
    Elisand skrev 2025-02-25 20:54:13 följande:
    Jag har för mig att jag läst att man kan få det!
    Jag fick väldigt starkt positivt äl test när jag fick mitt ma nu och hade 108 i hcg
  • Enlite sladdis
    Nanathalie skrev 2025-02-26 07:26:48 följande:

Idag ska jag på det förhoppningsvis sista återbesöket med ultraljud efter missfallet. Mina tester är i princip helt negativa, man kanske kan ANA en skugga när man vinklar testet. Jag tror att allt är ute nu. Men min önskan och förhoppning är att gyn ska kunna se en stundande ägglossning. Även om det inte verkar så rent kroppsligt. Jag har ingen äggledarvärk och mina tester är nästan blanka, eller jättesvaga, men jag hoppas äl kommer innan jag får en mens så jag slipper vänta en hel evighet på att få försöka aktivt. 💔

Hoppas allt ser bra ut! Jag fick avbryta min graviditet den 27 januari och  nu i helgen fick jag äntligen ägglossning tror jag. Hoppas hon ser att den är påväg för dig!
  • Enlite sladdis

Alltså blir galen på mig själv. Fick troligen positiva äl test i söndags. Går redan och vill testa och letar symtom fast det är helt omöjligt 

Jag har blivit helt koko efter mitt MA. Vill bli gravid igen sååå mycket 

• Enlite sladdis
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-02-28 10:21:33 följande:

Hoppar in från februaritråden.. 

Jag 36, han 50. Blev oplanerat gravid i januari som slutade i MF/kemisk. Har du tagit mig igenom första cykeln på 37(!!!) dagar, tyvärr blev det inget plus. 

Denna cykel provar jag med rosenrot. Har satt deadline fram till sommaren på bebisverkstan.. så hoppas det ska ta sig 

Åh hoppades du skulle plussa i feb tråden. Jag är på dag 32 nu denna cykeln😭

Håller tummarna. Vad gör rosenrot?
  • Enlite sladdis
    Lorainza skrev 2025-03-01 13:08:01 följande:
    Jag vet inte om jag håller på att bli tokig.. är det bara jag eller är där en antydan till streck på dagens test?🥹 

Nedre testet är gårdagens, och det övre är dagens. 

Det är ju extremt svagt isåfall.. så vågar inte lita på något ännu. Har jag helt fått streck-ögon, eller ser ni också något svagt på det översta testet?😅

Jag ser ett svagt där uppe. Håller tummarna för starkare imorgon!
  • Enlite sladdis

Stort grattis alla som plussat!

Jag letar symptom men hittar inga hittills. Men vill inte ge upp, är ju länge kvar!

• Enlite sladdis
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-03-05 14:07:27 följande:

Testade negativt på BIM i februari, två dagar sen mens, mensen var inte alls som vanligt... blödde väldigt lite och få dagar, men tänkte det kunde bero på första mensen sedan MF i januari.. 

Nu idag, 3-4 dagar efter mensen tagit slut så mår jag illa, är yr och det spänner i brösten.. kan det vara så att jag blivit gravid förra månaden iaf? Hade en lång konstig cykel på 37(!!) dagar, lutealfas på 11 dagar, men testade ändå negativt?

Vissa blöder ju vid graviditet också. Är testen fortfarande negativa?
  • Enlite sladdis

Hoppet börjar försvinna. Dag 40 efter mitt MA startades. Kanske positiva äl test för 2 veckor sedan . Ont i brösten, och haft mensvärk +massa flytningar sedan i onsdags. Gått på toa hel tiden sedan i igår morse för känns som mensen kommit .Men händer inget alls. Neg test, ingen mens och humöret som tryter. Börjar komma till läger nu att ge mig iaf en mens så jag kan börja om:/

Svar på tråden BIM Mars 2025