Inlägg från: Anonym (5child) |Visa alla inlägg
  • Anonym (5child)

BIM Mars 2025

BIM
    1/3 5child
    3/3 Lorainza
    3/3 Tingeling
    3/3 Anonym (Universitetsbebis)
    3/3 Ardna
    5/3 Rhea
    7/3 Elisand
    8/3 Jennifur
    8/3 MissSE
    9/3 Rumpetrollet
    13/3 Juli1990
    13/3 Zozoi
    14/3 AngieF 
    17/3 Errorika
    17/3 Hoppaspånr3 
    18/3 7barnsmamman87
  • Anonym (5child)
    drömmenomfamiljelivet skrev 2025-02-23 20:05:08 följande:
    kanske var otydlig, menade på själva biten av testet som syns i rutan, att det kändes som att det aldrig torkade. ska självklart testa på nytt!!❤️

känns dock (om det nu är så att testet stämmer) som att det visar för tydligt också för att vara så tidigt? Jag menar 7-8 efter äl är ju inte speciellt lång tid :/
    Med ena barne plussade jag 6 dagar efter positivt äl-test. Läste trådar där sa att det var omöj, men tydligen ej. Med övriga barn plussade jag runt äl+8 

har du tagit ett nytt?
  • Anonym (5child)

Jag ser faktiskt svaga streck på båda bilder! Avvakta 2-3 dagar så ska det nog bli starkare!

drömmenomfamiljelivet skrev 2025-02-23 20:49:06 följande:
    En annan bild :)
  • Anonym (5child)
    Anonym (Ardna) skrev 2025-02-24 06:50:15 följande:

Vi är ute innan vi var inne, mensen kom 6dpo 😭

Är inte stressad att bli gravid, men över att kunna bli det igen. Det går ju inte bli gravid med en lutealfas på fem dagar. 
    Är bara andra mensen efter första barnet och förses ägglossning, så hoppas det ska reda upp sig efter några cykler: Någon som haft kort lutealfas när mensen kom tillbaka? 

Stannar och hejar på er 🥳 Hoppas få se maasassor av plus i tråden 🙏

Är du säker på att det är mens? Tog du äl-test?
  • Anonym (5child)
    Anonym (Ardna) skrev 2025-02-24 09:29:24 följande:

Helt säker och också nöjd över normalt flöde, första mensen och ett tag efter operation under tiden vi försökte med första har jag haft extremt sparsam mens. Räckte med trosskydd tre dagar 🙄 Nu känns det mer normalt och hoppas den ska hålla i några dagar! 

Är helt okej med mens, hade bara önskat den lite senare. Vi ska inte gå all in med försök än, men välkomnar om det händer ❤️ Önskar mest av allt att cykeln ska stabiliseras så att vi har en chans att börja försöka senare i vår 🙏

Hade superfin ökning på testen i förra veckan och även en tempökning som sjunkit igen enligt min klocka. 

Då förstår jag! ♥️
  • Anonym (5child)

Äl+7-8 imorgon och jag tänkte faktiskt ta ett test. Jag är inte den som brukar bli besvike, dock är jag för nyfike. har massa billiga tester so why not!

• Anonym (5child)
    Annaalexandras skrev 2025-02-26 18:57:51 följande:
    Är det efter torktid? Eller under tiden man ska läsa av?
  • Anonym (5child)
    Annaalexandras skrev 2025-02-26 21:48:12 följande:
    Ca 1 timme senare! Men testet såg likadant ut under avläsningstiden också. Tog ett test imorse också som var blankt men då hade jag kissat en timme tidigare 😅
    Skulle nog ta ett nytt för att slippa bli besviken 
  • Anonym (5child)
    Anonym (Tingeling) skrev 2025-02-28 16:08:12 följande:

Ithinkimpreg1- Grattis, vad roligt 🥰✨ Har du testat flera dagar fram till äl+12?

Ja från äl+8 

äl+10 fick jag jätteeeesvaga streck som jag hade missat ifall jag inte analysera. men äl+12 vad det ett plus utan tvekan med clearblue early
  • Anonym (5child)
    Anonym (Tingeling) skrev 2025-02-28 17:54:42 följande:

Härligt att höra 😍 Hoppas att du kan njuta av din graviditet framöver, lycka till ✨ Är på äl+10 idag, BIM-4 och hoppas på + under helgen☺️

Jag har faktiskt en dålig känsla denna gång, men ska försöka njuta! Ja, låter bra att testa under helgen😍♥️
  • Anonym (5child)
    Lorainza skrev 2025-03-01 13:08:01 följande:
    Jag vet inte om jag håller på att bli tokig.. är det bara jag eller är där en antydan till streck på dagens test?🥹 

Nedre testet är gårdagens, och det övre är dagens. 

Det är ju extremt svagt isåfall.. så vågar inte lita på något ännu. Har jag helt fått streck-ögon, eller ser ni också något svagt på det översta testet?😅

Så fick jag äl+11 och tydligare äl+12
  • Anonym (5child)
    Palettbladet25 skrev 2025-03-01 16:18:55 följande:

Hallå, jag behöver också hjälp att tyda. Tror dock att jag är ute men hinner med en Bim till i nu i slutet på
    mars. Tog cb tedta tidigt digital i torsdags på eftermiddagsurin som visade neg. Fick beigerosa flygningar igår, idag är dem dock mörkröda så jag tänker att det är mens, vilket det mest troligt är Och att det drar igång ordentligt imorn. Har ju även mensvärk/öm i bäcken osv. 

Men tog ett test rfsu testa ofta (alltså inte tidigt) och jag tror också jag fått testögon eller ser ni ett miniotydligt streck? Hur känsliga är dessa om det gått någon minut över testtiden? Tog lite tid att fota 🤣

Positivt! Vissa får blödningar trots graviditet 
  • Anonym (5child)
    Anonym (Sandlar) skrev 2025-03-02 21:00:17 följande:

Hej, 

har också läst tråden lite på avstånd. Men hej 💕
    Så fint att alla delar med sig, och grattis till er som plussat!

Jag tog gravtest i fredags (troligtvis äl+10) och hoppas ni kan hjälpa mig. Fotade testet, och eftersom jag tyckte mig ana ett streck så tog jag även ett digitalt - som var negativt. Har inte testat nåt mer, men tittade på bilden igen och ser verkligen ett litet streck. Eller är det endast önsketänkande? (idag bim-3)

Jag ser men det är för tidigt med digital. Fick positivt med digitala äl+13. testa igen om 2-3 dagar 
Svar på tråden BIM Mars 2025